Voi kun tulisi pilkut. Englannin on pakko todennäköisyyksienkin takia joskus niissä voittaa, oisko se sit tänään semmosen ihmeen vuoro?
Varmaan jotain protestikannattamista. Helppo tapa saada palstalaiset ärsyyntymään rikkomatta sääntöjä.Mä en pysty käsittämään miten joku voi sympatia sysipaskaa Ruottia, mikä pelaa noin 20% pallohallinnalla ja tekee joka maalin tottakai jostain ihmepompusta. Ja ne on hurreja vielä hei. No siihen tulee lippu pian.
Mitä sinä oikein selität? Ne vanhat ei pilkut ei vaikuta millään tavalla näiden pilkkujen todennäköisyyksiin. Korkeintaan pari prosenttiyksikköä paineiden takia.
Ei ole olemassa mitään niidenkin on pakko voittaa joskus. Jos häviävät kolikon heiton vielä, niin ovat todella pahassa alakynnessä.
No jos sä heität kruunan kerran. Niin millä todennäköisyydellä se toinen kruuna sitten susta tulee?Jaa. No kai se sitten on yhtä todennäköistä hävitä 4 pilkkukisaa MM-kisoissa ku hävitä yks. Sama 50-50 on sit kai heittää neljä kertaa peräkkäin kruuna.
Varmaan jotain protestikannattamista. Helppo tapa saada palstalaiset ärsyyntymään rikkomatta sääntöjä.
Ruotsi jatkaa
No jos sä heität kruunan kerran. Niin millä todennäköisyydellä se toinen kruuna sitten susta tulee?
Englanti luottaa vissiin pilkkuihin. Aivan paskoja ekan ja.
Jep, Ruotsi menee mitalipeleihin.Ihan sama, noutaja onneksi tulee!
6.25%?Puhumme eri asiasta. Minä mietin että mikä on todennäköisyys heittää 4 kertaa peräkkäin kruuna. 50% se kai sitten on.
Ok. Miten se laskutoimitus liittyy tähän mahdolliseenrankkukisaan sitten? Ei mitenkään. Englanti on hävinnyt rankkukisoja aiemmin, se ei anna heille tähän rankkukisaan yhtään mitään ylimääräistä. "Todennäköisyyksien mukaan Englanti voittaa" on siis helvetin tyhmästi sanottuPuhumme eri asiasta. Minä mietin että mikä on todennäköisyys heittää 4 kertaa peräkkäin kruuna. 50% se kai sitten on.
Jaa. No kai se sitten on yhtä todennäköistä hävitä 4 pilkkukisaa MM-kisoissa ku hävitä yks. Sama 50-50 on sit kai heittää neljä kertaa peräkkäin kruuna.
Puhumme eri asiasta. Minä mietin että mikä on todennäköisyys heittää 4 kertaa peräkkäin kruuna. 50% se kai sitten on.
Tarkennan hieman. Ymmärrän tilanteet missä oikeasti puhutaan taktiikoista yms.Sun ei kannata ainakaan NFL:ää ruveta seuraamaan. Ei tulisi naurulle loppua. Kättä ei pistetä suun eteen turhan takia, vaan siihen on ihan hyvät syyt. Mahtiseura Patriots sai aikanaan muhkeat sakot, kun oli sääntöjen vastaisesti videoinut vastustajan koutsien pelin aikaista toimintaa.
Puhumme eri asiasta. Minä mietin että mikä on todennäköisyys heittää 4 kertaa peräkkäin kruuna. 50% se kai sitten on.