Otetaan ensi kerralla projekti ja kommentoidaan kaikki Espanjan 1000 syöttöä viereiselle pelaajalle.Tää on kyllä huikeaa, jatkoaikalaiset tämän ketjun perusteella seuraa kaatumisia ja filmaamisia eikä juuri muuta
Otetaan ensi kerralla projekti ja kommentoidaan kaikki Espanjan 1000 syöttöä viereiselle pelaajalle.Tää on kyllä huikeaa, jatkoaikalaiset tämän ketjun perusteella seuraa kaatumisia ja filmaamisia eikä juuri muuta
Kuuba on sosialistinen paratiisi, ne rakentavat muurinsa yleensä itse.Toivottavasti rakentavat muurin Kuubankin välille!
Ei voi, Espanja putosi jo.Otetaan ensi kerralla projekti ja kommentoidaan kaikki Espanjan 1000 syöttöä viereiselle pelaajalle.
Sanoinkin ensi kerralla, en seuraavalla kierroksella. Toisaalta, mustakin on kiva toistaa tuota. Espanja putosi jo.Ei voi, Espanja putosi jo.
Taisi Brasilia pistää muurinkin pystyyn omaan puolustuspäähän ja Meksiko maksoi sen kisapaikallaan.Mitä olen Trumpia kuunnellut, niin meksikolaiset on laiskoja tekemään töitä ja ovat tyhmiä.
Tyhmiä ja laiskoja tekemään töitä ovat ilmeisesti lähes kaikki jalkapallojoukkueet eli jalkapalloilijat. Mikä ei kyllä yllätä pätkääkään. Jalkapalloilijat, nuo urheilumaailman loiseläjä-ameebat.Mitä olen Trumpia kuunnellut, niin meksikolaiset on laiskoja tekemään töitä ja ovat tyhmiä.
No mutta, Venäjähän se vasta iloista futista pelaa.Vielä kaksi ikävää joukkuetta mukana. Uruguay ja Belgia. Belgia pelaa mukavaa peliä, mutta jostain syystä en ole koskaan tykännyt.
No mutta, Venäjähän se vasta iloista futista pelaa.
Lukaku ei rupea keskenkaiken kaatuilemaan boksissakaan. Arvostan.
Ei kai tommosta kaappia saakkaan kaadettua?