3min lisäaikaa tällä makoilulla. Selvä.
3min lisäaikaa tällä makoilulla. Selvä.
Epäonnistui maalinteossa, Firmino oli oikeassa paikassa oikeaan aikaan. Ei meinaan edes yrittänyt syöttää.
Oon ihan saletti että kentän laidalta näytettiin 6 minuuttia.
Ei miksikään klassikoksi tämä peli muodostunut.
Tää on kyllä huikeaa, jatkoaikalaiset tämän ketjun perusteella seuraa kaatumisia ja filmaamisia eikä juuri muuta, kivaa luettavaa ja jos ei peliä näe niin ei täältä näitä futiskentällä ennennäkemättömiä filmauksia kummempia kommentteja parempaa kuvaa pelistä kannata odottaa saavansa.Puhumattakaan näistä ketjuista, joissa joka hemmetin ilta mouhotaan filmaamisesta jotenkin yllättävänä ja uutena asiana.
MM95 VHS:t pyörimään, jos ei kiinnosta.
Tyylikäs alustus Neymarilta. 2-0.
Puhumattakaan näistä ketjuista, joissa joka hemmetin ilta mouhotaan filmaamisesta jotenkin yllättävänä ja uutena asiana.
Mitä olen Trumpia kuunnellut, niin meksikolaiset on laiskoja tekemään töitä ja ovat tyhmiä.Kertokääpä joku oikea jalkapalloguru, että onko tuo takaa-ajoasemassa pelaaminen oikeasti noin vitun vaikeaa vai onko nuo vain aidosti niin saatanan tyhmiä, että ymmärtää olevansa tappiolla vasta jossain 80+ minuutin kohdalla? Eihän tossa Meksikon takaa-ajossa ollut yhtään mitään ideaa millään tavalla.
Tää on kyllä huikeaa, jatkoaikalaiset tämän ketjun perusteella seuraa kaatumisia ja filmaamisia eikä juuri muuta, kivaa luettavaa ja jos ei peliä näe niin ei täältä näitä futiskentällä ennennäkemättömiä filmauksia kummempia kommentteja parempaa kuvaa pelistä kannata odottaa saavansa.
Leikkaa ne kohtuullisesti myös nurmikkoa.Mitä olen Trumpia kuunnellut, niin meksikolaiset on laiskoja tekemään töitä ja ovat tyhmiä.
Olethan.Jos ei peliä näe niin telkkari tai Yle Areena päälle. En minä eikä muutkaan ole vastuussa ottelun selostuksesta sinulle tai muille.
Meidän Floridan mökillä ne puhdistaa uima-altaan. Tosin saattavat olla kuubalaisiakin. Piruko niitä toisistaan erottaa?Leikkaa ne kohtuullisesti myös nurmikkoa.
Olethan.
Meidän Floridan mökillä ne puhdistaa uima-altaan. Tosin saattavat olla kuubalaisiakin. Piruko niitä toisistaan erottaa?