Jalkapallon MM-kisat 2018 – liveseuranta

  • 580 683
  • 11 775

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Minä en enää ymmärrä tän lajin säännöistä mitään. Kädet ei ole käsiä, paitsi että välillä on, tyhjä maali ja takaa nurin ei ole punanen vaan keltanen, paitsi välillä on ja 95% ja 99% kertoo FIFA. Mulla loppu käsityskyky näihin kisoihin.
 

Grainger

Jäsen
Suosikkijoukkue
La Decimoquinta

arvee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi Fineland, North Atlantic Hawks, EU, Jokerit
Minä en enää ymmärrä tän lajin säännöistä mitään. Kädet ei ole käsiä, paitsi että välillä on, tyhjä maali ja takaa nurin ei ole punanen vaan eltanen, paitsi välillä on ja 95% ja 99% kertoo FIFA. Mulla loppu käsityskyky näihin kisoihin.

Tämä jalkapalloa. Ei mitään uutta, paitsi VAR on parannus.

Lis. Jumalan käsi oli joskus läsnäoleva ilmestys.
 
Suosikkijoukkue
Nykäskylän ylpeys, Bunch of jerks
Kolumbialainemhan sai punasen Nipponiaa vastaan kun torjui maalia kohti meneen pallon kädellä.
 

5hole

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ducks, VGK, Savolaiset, Jokerit, Cogliano, RD
Lätkässä ois ollu maali
Tuskin, sääntö pätee tyhjään maaliin. Vastaava tilanne kiekossa olisi pitkälle vastaan tullut veskari mikä ohitettu ja pakki sen jälkeen lainannut.
 

Rommeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Pale Knuckles - EASHL, Україна
Jossain kuvassa näyttää että hipaisee, joissain että ei osu. Mutta mahdollinen hipaisu palloon ja merkittävä osuma jaloille. Takaapäin. Päivänselvä rike.

En kiistänyt rikettä, mutta hidastuksessa näkyi selkeästi osuma palloon.
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Saattoi olla, itse muistan vain Suarezin tuuletukset kentän laidalla. Lopputulema nyt kuitenkin oli, että pilkku ei maaliin johtanut.

Näinhän siinä kävi. Itse rankkarikisassa sitten Gyan muistaakseni osui, mutta pari kaveria ei ja Uruguayn ratkaisumaali oli näyttävä tsippi.
 

Niilo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara
Tanska jatkaaa. Tilastollisesti aloittaja menee jatkoon. Espanja tosin ei menny.
 

Tadu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Veska tuli 1-2 metriä vastaan. Tosiin niin tuli scmeichelijin
 

Iker

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Jos kädellä pelataan, tulee edelleen punainen, jos yritetään palloa kuten tuossa yritettiin ja rikotaan niin tulee keltainen.
 

Niilo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara
Onnetonta Kroatilta. Vetäkää ny ylös jumalauta
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös