KukkosLasse
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Penguins, Kärpät
Mitä, Futispelitkin voi kääntyä näin nopeaa?Vau! en tiennyt että Ranskan ottelu voi olla viihdyttävän näköistä, edes vastustajan osalta.
Löin minuutti sitten Espanjan voiton puolesta vetoa..
Mitä, Futispelitkin voi kääntyä näin nopeaa?Vau! en tiennyt että Ranskan ottelu voi olla viihdyttävän näköistä, edes vastustajan osalta.
Löin minuutti sitten Espanjan voiton puolesta vetoa..
Suomi johti 5-1 Ruotsia vastaan 2003 MM-kisoissa.Ranska on lyöty, ihanaa Espanja ihanaa. Ei Espanja tätä enää voi hävitä.
En kyllä itse merkkaisi tuota omaksi maaliksi, olisi mennyt maaliin joka tapauksessa.Vaarrrallinen matala veto ja O.G. ohjaa ylämummoon!
Ajoin mopolla, en paljoa muuta järkevää...
Älä koskaan aliarvioi RanskaaRanska on lyöty, ihanaa Espanja ihanaa. Ei Espanja tätä enää voi hävitä.
Kattelin kans et Olmolle toi pitäisi merkata.En kyllä itse merkkaisi tuota omaksi maaliksi, olisi mennyt maaliin joka tapauksessa.
Canada is not Finland.Suomi johti 5-1 Ruotsia vastaan 2003 MM-kisoissa.
Mä en kyllä betsaa Deschampsia vastaanÄlä koskaan aliarvioi Ranskaa
Kyllä kuvataan ja häiritsee myös täällä.Kuvittelenko vaan vai kuvataanko tätä jotenkin matalammalta kun normista? Pisti yhtäkkiä silmään ja nyt häiritsee.
Kisojen maalikuningas, O.G., teki jälleen yhden lisää, kai?
Onko tässäkin pelissä ollut unijalkapalloa?Johtuukohan Ranskan unipalkapallo tässä turnauksessa noista pyjamista?