Hetken aikaa jo kaatuneet ja kierineet kuten eräs brassi konsanaan.Turkkilaisen filmi meni sitten nyt läpi.
Hetken aikaa jo kaatuneet ja kierineet kuten eräs brassi konsanaan.Turkkilaisen filmi meni sitten nyt läpi.
Hän vastasi. Minut on huomattu. Ensin hän ja sitten itse kosmopoliitti.Äh, anna olla, ei hän vastaa jos joku huomauttaa tämmösiä että tää nyt meni vähän väärin.
No älä nyt, olen mä mielestäni ehtinyt tänään ihan kiitettävästi mukahassuttelemaan! Ei tää oo niin helppoa hei.Ennen nää kisojen seurannat oli paskaa jatkuvan mukahassuttelun takia. Nyt kun se vähentynyt niin sitten kaikki kärsii yhden teinin egotrippailusta. Huoh.
Nyt en ymmärtänyt, mutta toivottavasti pelaavat hyvin. Mieluusti näitä kahta olisi pitempäänkin katsonut.Mutta pystyvät kuitenkin pelaamaan?
ManUlla tuntuu näin satunnaisseuraajan silmin olevan kaikki hankinnat aina enemmän ja vähemmän keskenkuntoisia. Tiedä, onko sitten totta.Nyt en ymmärtänyt, mutta toivottavasti pelaavat hyvin. Mieluusti näitä kahta olisi pitempäänkin katsonut.
Kai kaiken oleellisen kertoo, että tällä hetkellä mukahassuttelu kuulostaa paremmalta vaihtoehdolta.Ennen nää kisojen seurannat oli paskaa jatkuvan mukahassuttelun takia. Nyt kun se vähentynyt niin sitten kaikki kärsii yhden teinin egotrippailusta. Huoh.
Mahtavaa futista... Ranska Englanti finaalia odotellessa.