Ja vielä aikana jolloin kakkosviestejä ei laskettu?En lähtisi hirveästi huutelemaan jos mulla on jo tässä ketjussa yli puolet sun viesteistä 19 vuodessa.
Ja vielä aikana jolloin kakkosviestejä ei laskettu?En lähtisi hirveästi huutelemaan jos mulla on jo tässä ketjussa yli puolet sun viesteistä 19 vuodessa.
Ei tarvii kun tietää kaiken ilmankin.Montako pelii oot pelannu?? Ootko koskaan pelannu??
Minä syytän silloisen pelin tasoa.Tiedän, vähän saadaan kyllä peiliin katsoa siitä, että se tuossa on.
En lähtisi hirveästi huutelemaan jos mulla on jo tässä ketjussa yli puolet sun viesteistä 19 vuodessa.
Turkilla on takanaan loistava futuuri.Vaan onpa muuten Turkki pelannut hyvin viimeiset minuutit. Hyvä preesens heillä nyt.
Mites MyPa?Hakan kasvatti Reijnders ratkaisee tämän pelin
Ja näin, eipä siinä kauan mennyt kuin preesens iskee.Vaan onpa muuten Turkki pelannut hyvin viimeiset minuutit. Hyvä preesens heillä nyt.
En lähtisi hirveästi huutelemaan, jos sulla on pelikielto että täytät tämän ketjun turhalla paskalla.En lähtisi hirveästi huutelemaan jos mulla on jo tässä ketjussa yli puolet sun viesteistä 19 vuodessa.
Vaan onpa muuten Turkki pelannut hyvin viimeiset minuutit. Hyvä preesens heillä nyt.
Taisi hän luulla, ettei siitä tullut kulmaa. Jokainen pelaaja tuossa vaiheessa olisi pelannut tilanteen heitoksi tai muuksi. Hyvä huomio sinulta, eli huonosti pelattu häneltä.Dumfriesin kannatti päästää pallo kulmapotkuksi.