Sveitsi vois ottaa kentälle sen pienen salilla käyvän kaverin joka tekee hienoja maaleja.
Mietinkin missä Shaqiri nykyään hiihtelee, mutta siellähän se on penkkiveikkona mukana.
Sveitsi vois ottaa kentälle sen pienen salilla käyvän kaverin joka tekee hienoja maaleja.
Mistä elokuvasta/tv-sarjasta tuo on? Siis tuo kuva.Vituttaako?
Niin minuakin. Tahdon kotiin. Ulkomailla on pelottavaa, varsinkin täällä Saksassa, vaarini kävi täällä joskus 1940 hujakoilla ja kaikki oli kamalan epäystävällisiä.
Tohtori tuli kaupunkiin.Mistä elokuvasta/tv-sarjasta tuo on? Siis tuo kuva.
En ymmärrä kysymystä, minä olen Gareth Southgate.Mistä elokuvasta/tv-sarjasta tuo on? Siis tuo kuva.
Haha näinhän se olikin :D Sitä kun on niin intensiivisesti pumpannut tietoa EM-futasta viimeiset viikot niin tällaiset kyssärit meikältä teikälle on jo unohtunut.Sitä paitsi kysyit tätä viimeksikin jo, ja sait vastauksen. Onkohan sinulla vanhalla ukolla alzheimer tai dementia kun et muista?
Sinänsä maalipaikka ei ollut, vaikkakin Rice loistavan kaukolaukausuhan omaavana siitä hyvän vedon saikin.No siinä oli maalipaikkaa, komea torjunta.
Aivan joo, ei ollut kolmen metrin säteellä maaliviivasta niin ei maalipaikka.Sinänsä maalipaikka ei ollut, vaikkakin Rice loistavan kaukolaukausuhan omaavana siitä hyvän vedon saikin.
Eiköhän Hischier ja Niederreiter hoida homman Sveitsille, jos voittolaukauksiin mennään.
No sanoisin ainakin ettei se kuuluisa xG ollut tuossa lainkaan suuri.Aivan joo, ei ollut kolmen metrin säteellä maaliviivasta niin ei maalipaikka.
Ja David Aebischer maaliin.Eiköhän Hischier ja Niederreiter hoida homman Sveitsille, jos voittolaukauksiin mennään.
Eiköhän Hischier ja Niederreiter hoida homman Sveitsille, jos voittolaukauksiin mennään.
Mä en kyllä kehtais itkeä tuolla nurmella. Kolhun tullessa nousisin miehekkäästi ylös ja jatkaisin peliä.
Mä en kyllä kehtais itkeä tuolla nurmella. Kolhun tullessa nousisin miehekkäästi ylös ja jatkaisin peliä.
Kanea ei pahemmin ole näkynyt.