Slalomlalom
Jäsen
Turkki pystyy pitämään kentän leveänä eikä Itävallan prässi ehdi antamaan painetta. Aina pakoreitti tarjolla. Vähän vajaata Itävallan pelinrakentelu myös kun ei pääse juoksemaan pystyyn. Kakkospallot myös keskityksissä Turkille.
Joskus aikoinaan jalkapallossa oli herrasmiessääntö: jos kaveri on kylmäsprayn tarpeessa, niin pallo laitetaan laidasta yli. Tässä turnauksessa on useampi joukkue viisveisannut tästä ja yleensä peli on mennyt aina rumemmaksi tämän jälkeen.
En tykkää suuntauksesta.
Ja nykyään myös varsinkin päähän osuneista kolahduksista vedetään nopeasti peli poikki, mikä on erittäin hyväIhan tullut vuosia sitten sääntö että tuomarin pitää katkaista peli, eikä pelaajien. Tosin vieläkin tuo tulee usein ”viiveellä”.
Onhan Israel ja Australia euroviisuissakin hei.Hienoa, että kisoihin on USA:n osavaltion lisäksi saatu väriä myös Oseaniasta ja Aasiasta. EM-kisat on globaali turnaus nykyään!
Guler pelaa tosiaan valeysinä, pudottaa välillä hieman hakien selvästi tilaa taskuista. Ja tekee tätä loistavasti, kuten me kaikki Guleria Real Madridissa nähneet tiesimmekin.
Itis sai Turkin maalin jälkeen palloa liikutettua Turkin puolustukseen. Nyt kuitenkin ovat täysin Turkin muodon ulkopuolella eikä tilanteita synny.
Mikä tää nyt on? Näen tuosta painajaisia vielä. Kiitos.Aivan.
Mä oon tullut tulokseen että huomiota ja reaktiota. Mitä koko tuotanto oikeestan hakee. Pitäis vaa ignoorataHaetko sä nämä sun nimimuunnokset jostain halinalleista vai miksi niilläkin vaan kerjäät huomiota?
Perustele!!Mä oon tullut tulokseen että huomiota ja reaktiota. Mitä koko tuotanto oikeestan hakee. Pitäis vaa ignoorata
Tuleeko kuka mieleen?Perustele!!
Tämä on kieltämättä äärimmäisen positiivinen suuntaus. Päävammojen hoitoonkin näyttäisi ehkä hiljalleen joku järki hiipivän, kun näihin sentään yritetään jo kentällä puuttua jotenkin, ettei vaan automaattisesti hätyytellä pääosuman jälkeen pelaajaa pystyyn ja sivuun. Vielä kun joku "aivotärähdysprotokollan" kaltainen saataisiin käyttöön jalkapallossakin, niin hyvä olisi. Ihan kaikkien kolhujen jälkeen ei tarvitsisi pelaajan omalla / valmentajan linjauksella palata kentälle futiksessakaan...Ja nykyään myös varsinkin päähän osuneista kolahduksista vedetään nopeasti peli poikki, mikä on erittäin hyvä
Katsojan näkökulmasta tämä on tehnyt pelistä tylsän.Turkki puolustanut paremmin tässä pelissä kuin viime pelissä vajaamiehistä Tshekkiä vastaan