Riippuu ketkä pelaa. Bäckström sai pelata käryn jälkeen Suome vastaan ja hävittiin. Seuraavassa pelissä ei saanut pelata.Milloinkohan nää pelit menee semmoseksi ku moukarinheittokisat, eli eka pelataan peli ja sit odotellaan 10 vuotta tuomioita siitä mitkä maalit hylätään ja mitkä oikeesti jää hyväksytyiksi.
Tai mitä tämä tekee Marinin henkilöbrändille SDP:n piireissä? Kyllä he enemmän punaisista pitävät.Mitähän tämä tekee Suomen maabrändille, kun Marin otti keltaisen?
Mun mielestä ehdottomasti pitäisi Fifan ja Uefan asettaa komitea, joka tarkastelisi kaikkien menneiden arvokisojen kaikkien pelien käsivirheet/paitsiot/rikkeet/pilkkutuomiot jne. videoiden kanssa ja muokkaisi tulokset sitten oikeudenmukaisiksi.Milloinkohan nää pelit menee semmoseksi ku moukarinheittokisat, eli eka pelataan peli ja sit odotellaan 10 vuotta tuomioita siitä mitkä maalit hylätään ja mitkä oikeesti jää hyväksytyiksi.
Missä oli pötköttelijä, kysyn vaan. Minä jos olisin jalkapalloammattilainen niin erikoistuisin pötköttelijäksi. Minut vaihdettaisiin kentälle vain kriittisillä loppuhetkillä pötköttelemään, jos vastapuoli saa liian läheltä vaparin.Oli kyllä aika persehommaa muurilta, kun hyppäsivät
Minä voisin erikoistua johonkin joukkueeseen pötköttelijäksi.Oli kyllä aika persehommaa muurilta, kun hyppäsivät
Olet hidas.Minä voisin erikoistua johonkin joukkueeseen pötköttelijäksi.
Tulisiko "jumalan kädestä" "jumalaton käsi", tai "käsi jumalauta!"?Mun mielestä ehdottomasti pitäisi Fifan ja Uefan asettaa komitea, joka tarkastelisi kaikkien menneiden arvokisojen kaikkien pelien käsivirheet/paitsiot/rikkeet/pilkkutuomiot jne. videoiden kanssa ja muokkaisi tulokset sitten oikeudenmukaisiksi.
Ei tullut maalia siitä tilanteesta, niin maabrändi säilyi.Tai mitä tämä tekee Marinin henkilöbrändille SDP:n piireissä? Kyllä he enemmän punaisista pitävät.
Hollanti ei ole Kanada.Hollanti suorastaan leikittelee tällä hetkellä. Olisivat voineet esittää tuollaista hyökkäyspeliä jo aiemmin.
Rooman valtakunta ehti jo varata ROM-lyhenteen aikanaanMiksi Romanian lyhenne on ROU? Eka puoliaika oli kyllä viihdyttävämpi.
Tulee ranskan kielestä tuo lyhenne...Miksi Romanian lyhenne on ROU? Eka puoliaika oli kyllä viihdyttävämpi.