Jalkapallon EM 2024 – liveseuranta

  • 309 041
  • 13 218

rinne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Jestas mikä esitys Costalta ottelun loppuun. Ensin Seskon nollaus jatko-ottelun lopulla, perään vielä jäätävä rankkarikisa ottaen kaiken kiinni... Huikea suoritus, jolla johti Portugalin vielä jatkoon. Hankalimman kautta, mutta ihan ansaitusti Portugali tämän pelin vie.
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | isn't
Ja eiköhän kohta pelaa Cityssä. Huoh.
Tätä olen pelännyt (täälläkin) siitä lähtien kun United hommasi Onanan... Olen aika varma, että Ederson painelee Saudeihin jo tänä kesänä - tai sitten viimeistään vuoden päästä. Ja Costahan on tarjolla, koska oikeastaan kaikilla muilla, joilla häneen on varaa on jo hyvä ykkösmaalivahti. Tai no, Chelseahan on taatusti taas mukana mutta kuitenkin.
 

Steril

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kivikovat liiganousijat
FC Eurajoellakin olisi varmaan paremmat pilkkujen vetäjät kuin Slovenialla. Suorastaan surkeita yritelmiä käytännössä jokainen.
Siis olin juuri sanomassa, että Espoon Palloseurakin veti cupissa 10 kertaa laadukkaampia pilkkuja parisen viikkoa sitten.
 

Yön Kärppä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Viime MM-kisoissa Marokko - Espanja pildeskabassa Espanjan kolme ampujaa (Sarabia, Soler & Busquets) epäonnistuivat kaikki. Tosin, jokaista näistä ei Marokon maalivahti Bounou torjunut toisin kuin Costa nyt.
 

Maalainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Jotenkin edelleen jaksaa ihmetyttää, kuinka ammattilaiset eivät osaa vetää pilkkuja. Toistoja pitäisi kuitenkin kaiken järjen mukaan olla sisässä ihan mukavasti.
 

red.machine

Jäsen
Suosikkijoukkue
Slovakia
Diogo Costa, herranjumala mikä esitys! Toki aika kivan korkuisia maalivahdille, mutta kolmesti aavisti oikein. Tämän lisäksi torjunta Seskon huippupaikassa.

Portugalin hyökkäyspelin eväät olivat kyllä syödyt loppua kohden, mutta täysin oikea joukkue meni lopulta jatkoon. Leao saa toivottavasti seuraavassa täydet minuutit.
 

Jaksaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, NHL
Costa pelasti Pepen ja kumppanit kyllä aikamoiselta nöyryytykseltä, ensin Seskon läpäri ja sitten kaikki rankut, kova sälli
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös