Ei nyt ihan umpisurkeita ollut sanoisin, Costa aavisti ihan helvetin hyvinEi vain pää kestä. Hyviä torjuntoja, mutta surkeita pilkkuja.
Onko koskaan ennen mikään joukkue päässyt rangaistuspotkukilpailuun asti tekemättä maaliakaan? Edes rankkareilla.
Ainakin siellä joku pallopää sählää rankkareissa.Onko Portugali vähän samantyylinen maa ku Suomi lätkässä? Aina hyvä mut ihan terävin kärki ei riitä
Luin "pildestä" ja heräsi aika monta jatkokysymystäSen taisi ehkä huomata, että toisen maan kokemus pildeistä on Hongkonista.
Tätä olen pelännyt (täälläkin) siitä lähtien kun United hommasi Onanan... Olen aika varma, että Ederson painelee Saudeihin jo tänä kesänä - tai sitten viimeistään vuoden päästä. Ja Costahan on tarjolla, koska oikeastaan kaikilla muilla, joilla häneen on varaa on jo hyvä ykkösmaalivahti. Tai no, Chelseahan on taatusti taas mukana mutta kuitenkin.Ja eiköhän kohta pelaa Cityssä. Huoh.
Siis olin juuri sanomassa, että Espoon Palloseurakin veti cupissa 10 kertaa laadukkaampia pilkkuja parisen viikkoa sitten.FC Eurajoellakin olisi varmaan paremmat pilkkujen vetäjät kuin Slovenialla. Suorastaan surkeita yritelmiä käytännössä jokainen.
Tuohan olisi sama kuin lätkässä Ovechkin vs. McDavid. Todellinen titaanien taisto vuonna 2024.Jess saatiin kuitenkin se Rolle vs Mbappe
Haluan nähdä miten Pepe juoksee kevyesti Mbappen kiinni.Pepe vartioi Mbabbea seuraavassa pelissä täydet 120min.
Oli niin kusessa tänään, että jos tämä on suunnitelma niin jää kyllä 90 minuuttiin.Pepe vartioi Mbabbea seuraavassa pelissä täydet 120min.
GOATCristiano Ronaldo valittiin sitten ottelun parhaaksi pelaajaksi. Ansaittu.