Joo vähänkin keskemmälle, niin Oblak olisi torjunut. Pää kesti vetää ihan tolpan juureen.Toki ei mitään samanlaisia kun Ronaldon joka meni niin nurkkaan että sitä ei ota kukaan
Joo vähänkin keskemmälle, niin Oblak olisi torjunut. Pää kesti vetää ihan tolpan juureen.Toki ei mitään samanlaisia kun Ronaldon joka meni niin nurkkaan että sitä ei ota kukaan
Korkeus oli kaikissa se huonoin mahdollinen. Joko lauotaan ylös tai sitten alas. Tuo välimallin ratkaisu on aina maalivahdille helpoin.Ei nyt ihan umpisurkeita ollut sanoisin, Costa aavisti ihan helvetin hyvin.
Vielähän siellä on valmentajanero Southgaten Englanti ja kliininen Ranska jäljellä...Onneksi Slovenia putosi. Ei tuollaisia puolustusmuureja jaksa kuitenkaan näissä kuolemanpeleissä katsella.
Maabrändi on nyt rikki.Olin jo varaamassa Slovenian-reissua, mutta pakko se oli perua.
Eikä valittu, maalivahti Diogo Costa on virallinen "Player of the Match".Cristiano Ronaldo valittiin sitten ottelun parhaaksi pelaajaksi. Ansaittu.
Totta tämäkin, sanoisin itse että "vain" heikkoja, umpisurkeat on minulle niitä aivan lussuja vetoja jotka veska ottaa kiinni melkein heittäytymättä :DKorkeus oli kaikissa se huonoin mahdollinen. Joko lauotaan ylös tai sitten alas. Tuo välimallin ratkaisu on aina maalivahdille helpoin.
Ei mitään toki pois Costalta, joka aavisti kolme kertaa oikein, mutta olihan nuo pilkut silti ihan hirveitä.
En usko.Eikä valittu, maalivahti Diogo Costa on virallinen "Player of the Match".
@Roger Moore sama tieto sullekin.
Mulle umpisurkea on rankkari jota moka ei torju, mutta joka ei ylitä edes pääty- tai maaliviivaa.Totta tämäkin, sanoisin itse että "vain" heikkoja, umpisurkeat on minulle niitä aivan lussuja vetoja jotka veska ottaa kiinni melkein heittäytymättä :D
Perustele.Eikä valittu, maalivahti Diogo Costa on virallinen "Player of the Match".
@Roger Moore sama tieto sullekin.
Pickfordilla ainakin oli neljännesvälierässä niin jumalaton määrä geeliä, ettei siihen pysty kuin rälläkällä.Ehkä se hämmästyttävin juttu Costassa on, että takana on 120 minuuttia peliä ja pilkut päälle, ja kaverin letti on edelleen tasan mintissä. Ihan kuin joku olisi sen juuri laittanut juhlakuosiin.
Itsehän en edes tiennyt koko maan olemassaolosta ennen tätä ottelua.Olin jo varaamassa Slovenian-reissua, mutta pakko se oli perua.
Slovenian presidentin eroilmoitus jo jätetty?Maabrändi on nyt rikki.
Taitaa laittaa sitä myös naamaansa, ilmeistään päätellen.Pickfordilla ainakin oli neljännesvälierässä niin jumalaton määrä geeliä, ettei siihen pysty kuin rälläkällä.
Perustele.
Toivottavasti ei tehnyt liikaa vahinkoa maan taloudelle tämä tulos.Slovenian presidentin eroilmoitus jo jätetty?
Slosenian torin varaus on nyt peruttu.Maabrändi on nyt rikki.
Entä kuka vartioi Mbappéa?Pepe vartioi Mbabbea seuraavassa pelissä täydet 120min.