Slalomlalom
Jäsen
Nyt jumalauta alatte potkimaan sitä palloa sinne maaliin. Järki lähtee tämän "urheilulajin" kanssa.
Oblak voisi ottaa kaikki kiinni ja Portugal kotiinToivottavasti menee rankuille ja Ronaldo epäonnistuu ratkaisevassa vedossa.
Ehkä sitten kun jalkapallo ei ole enää maailman suosituin laji? No Yhdysvalloissa voivat tuota kokeilla. Siellähän kokeiltiin rangaistuskuljetustakin joskus.Milloinkohan aletaan futiksessa pelaamaan jotain 5 vs 5 jatko-otteluita?
Miksei yhteen maaliin ja maalivahdit kolmas joukkue kentällä. Jos siis höpötellään…Milloinkohan aletaan futiksessa pelaamaan jotain 5 vs 5 jatko-otteluita?
Oli muuten aika koomisen näköinen toi rangaistuskuljetus. Vähän sama jos jääkiekossa alettaisiin vetämään rankkareita 5 metrin päästä paikaltaan.Ehkä sitten kun jalkapallo ei ole enää maailman suosituin laji? No Yhdysvalloissa voivat tuota kokeilla. Siellähän kokeiltiin rangaistuskuljetustakin joskus.
Mun suosikkijoukkue on ollut jo vuosia "lentävä maalivahti". Olen siis tämän kannalla osittain.Miksei yhteen maaliin ja maalivahdit kolmas joukkue kentällä. Jos siis höpötellään…
Eiköhän tuon vaparin vetäjäksi ole parempiakin vaihtoehtoja kuin geelitukka.
Huutonaurua. Vittu miksei noita vapareita ammu joku muu...
Parempi kuin ei olisi edes siellä.
Taas Ronaldo ottaa pallon. Eikö tuota laiteta kuriin. Fernandez ja Silva parempia vaihtoehtoja ainakin.
Eivät opi kerrasta.
Pakko arvostaa tällaista oikein syvälle juurtunutta katkeruutta ja patoutunutta vihaa jotain huippu-urheilijaa kohtaan! Itse en pystyisi.Toivottavasti menee rankuille ja Ronaldo epäonnistuu ratkaisevassa vedossa.
Saat @Valle 10 euroa jos muutat nimimerkkisi muotoon ValleLeino.Pakko arvostaa tällaista oikein syvälle juurtunutta katkeruutta ja patoutunutta vihaa jotain huippu-urheilijaa kohtaan! Itse en pystyisi.
0-0 nyhjäyksien jälkeen voisi paremmuuden ratkoa sellaisella MLS:n kuljetuskilpailulla heti varsinaisen peliajan jälkeen. Kun ei se siitä jatkoajalla paremmaksi muutu kuitenkaan.
Ei sen tarvii jaksaa, kun pysyy kentällä siltikin.Jaksaako Ronaldo rankkareihin asti?
Mitkä nämä jännät väitteet olivat? Kysyn, jotta voin perustella väitteeni?
Oli muuten aika koomisen näköinen toi rangaistuskuljetus. Vähän sama jos jääkiekossa alettaisiin vetämään rankkareita 5 metrin päästä paikaltaan.
Chilavert ja Jorge Campos never forgetMun suosikkijoukkue on ollut jo vuosia "lentävä maalivahti". Olen siis tämän kannalla osittain.
RIP Ville. Mulla on tämä 2022 mömmöjen kuvakin hänestä vielä tallessa.Saat @Valle 10 euroa jos muutat nimimerkkisi muotoon ValleLeino.
Blades of Steelissä toimi ihan hyvin.Oli muuten aika koomisen näköinen toi rangaistuskuljetus. Vähän sama jos jääkiekossa alettaisiin vetämään rankkareita 5 metrin päästä paikaltaan.
Toi nyt oli vähän se mun pointti, että ei sitä uskalleta ottaa pois ennen rankkareita, mutta jaksaako pelata sinne asti.Ei sen tarvii jaksaa, kun pysyy kentällä siltikin.
Ai että oli hienoa, kun koulun peleissä oli lentävä mokke. Ihan kuin mokke ei olisi voinut muuten peliin osallistua...Mun suosikkijoukkue on ollut jo vuosia "lentävä maalivahti". Olen siis tämän kannalla osittain.
Oot yrittänyt jo niin ei tuhlata enää kummankaa meidän aikaa. Mutta josbkuitenkin haluut niin,Mitkä nämä jännät väitteet olivat? Kysyn, jotta voin perustella väitteeni?