Itse ajattelin ottaa lounastauolla torkut. Ja etäpäivähän alkaa vartti ennen liukuman loppua eli 8:45. Tämä varmasti piristi ja nyt jaksat paremmin?Aamuvuoroon menijät odottavat innolla rankkareita... Nimimerkillä aikainen herätys.
Itse ajattelin ottaa lounastauolla torkut. Ja etäpäivähän alkaa vartti ennen liukuman loppua eli 8:45. Tämä varmasti piristi ja nyt jaksat paremmin?Aamuvuoroon menijät odottavat innolla rankkareita... Nimimerkillä aikainen herätys.
On kyllä kieltämättä ihan vertailukelpoiset urat.CRonaldo on futiksen Joni Ikonen.
Mitkä nämä jännät väitteet olivat? Kysyn, jotta voin perustella väitteeni?Et ikinä arvaa kuka käyttäjä vastasi kommenteihin ”perustele”, kun hänen ”hieman” jännät väitteet ei mennyt läpi vaan niihin puututtiin
Oblak voisi ottaa kaikki kiinni ja Portugal kotiinToivottavasti menee rankuille ja Ronaldo epäonnistuu ratkaisevassa vedossa.
Ehkä sitten kun jalkapallo ei ole enää maailman suosituin laji? No Yhdysvalloissa voivat tuota kokeilla. Siellähän kokeiltiin rangaistuskuljetustakin joskus.Milloinkohan aletaan futiksessa pelaamaan jotain 5 vs 5 jatko-otteluita?
Miksei yhteen maaliin ja maalivahdit kolmas joukkue kentällä. Jos siis höpötellään…Milloinkohan aletaan futiksessa pelaamaan jotain 5 vs 5 jatko-otteluita?
Oli muuten aika koomisen näköinen toi rangaistuskuljetus. Vähän sama jos jääkiekossa alettaisiin vetämään rankkareita 5 metrin päästä paikaltaan.Ehkä sitten kun jalkapallo ei ole enää maailman suosituin laji? No Yhdysvalloissa voivat tuota kokeilla. Siellähän kokeiltiin rangaistuskuljetustakin joskus.
Mun suosikkijoukkue on ollut jo vuosia "lentävä maalivahti". Olen siis tämän kannalla osittain.Miksei yhteen maaliin ja maalivahdit kolmas joukkue kentällä. Jos siis höpötellään…
Eiköhän tuon vaparin vetäjäksi ole parempiakin vaihtoehtoja kuin geelitukka.
Huutonaurua. Vittu miksei noita vapareita ammu joku muu...
Parempi kuin ei olisi edes siellä.
Taas Ronaldo ottaa pallon. Eikö tuota laiteta kuriin. Fernandez ja Silva parempia vaihtoehtoja ainakin.
Eivät opi kerrasta.
Pakko arvostaa tällaista oikein syvälle juurtunutta katkeruutta ja patoutunutta vihaa jotain huippu-urheilijaa kohtaan! Itse en pystyisi.Toivottavasti menee rankuille ja Ronaldo epäonnistuu ratkaisevassa vedossa.
Saat @Valle 10 euroa jos muutat nimimerkkisi muotoon ValleLeino.Pakko arvostaa tällaista oikein syvälle juurtunutta katkeruutta ja patoutunutta vihaa jotain huippu-urheilijaa kohtaan! Itse en pystyisi.
0-0 nyhjäyksien jälkeen voisi paremmuuden ratkoa sellaisella MLS:n kuljetuskilpailulla heti varsinaisen peliajan jälkeen. Kun ei se siitä jatkoajalla paremmaksi muutu kuitenkaan.
Ei sen tarvii jaksaa, kun pysyy kentällä siltikin.Jaksaako Ronaldo rankkareihin asti?
Mitkä nämä jännät väitteet olivat? Kysyn, jotta voin perustella väitteeni?
Oli muuten aika koomisen näköinen toi rangaistuskuljetus. Vähän sama jos jääkiekossa alettaisiin vetämään rankkareita 5 metrin päästä paikaltaan.