Mitä? Laitatko jonkun HC-kaman Jampan yläpuolelle? Kamaan!Mulla parempi idea, tee akustinen hidas piisi jostain rässiHC:sta ala Critcal mass!!
Muuten jees, mutta en ymmärrä miksi ottaisit Dokun kun voisit ottaa Sakan joka on vain parempi Doku
Kyllä se aika tiukalla oli jo ihan mun kaljasilmilläkin, voi olla senteistä kiinni, kuhan näkisi VAR-viivatEihä tuo ollu lähelläkään paitsiota? Onko videotuomari kännissä?
Kaikki samanlaisia, niin ehkä vaikka semmoinen tango kuin Yön syliin, tai sitten joku menevämpi ralli. En tiiä vielä.Mitkä valikoituivat?
Olen itsekin kyllä pikkuisen kännissä joten voi olla että oli paitsio, pitää kattella uudelleen tarkemmilla silmilläKyllä se aika tiukalla oli jo ihan mun kaljasilmilläkin, voi olla senteistä kiinni, kuhan näkisi VAR-viivat
Bukayo tai kavereitten kesken Bukkake Saka, Juden lisäksi ainoa Englannin mies joka vakuuttanutKuka vitun Saka
Kuka vitun Saka
Siis näissä kisoissa VAR on ollut todella erinomainen! Ihan eri tasoa kuin jossain valjuissa jne...HAH! Meinaatko, että VAR tekee virheitä? =D