Toni Kroos, Marko Pjaca, Rasmus Höjlund, Aaron Ramsdale, Jarmo LenkoJos saisitte valita viisi kisoissa pelaavaa pelaajaa Huuhkajiin, niin keitä valitsisitte?
Omat äkkiä mietityt.
1.De Bruyne
2. Pepe
3.Kante
4.Musiala
5.Foden
Toni Kroos, Marko Pjaca, Rasmus Höjlund, Aaron Ramsdale, Jarmo LenkoJos saisitte valita viisi kisoissa pelaavaa pelaajaa Huuhkajiin, niin keitä valitsisitte?
Omat äkkiä mietityt.
1.De Bruyne
2. Pepe
3.Kante
4.Musiala
5.Foden
Heti kun kaikki keskeneräiset on saatu valmiiksi. Kuuntelin minä jo bari biisiä, että mistä tekis.Joko se Jamppa Tuomisen punk-inkarnaatio on luotu?
1. RonaldoJos saisitte valita viisi kisoissa pelaavaa pelaajaa Huuhkajiin, niin keitä valitsisitte?
Omat äkkiä mietityt.
1.De Bruyne
2. Pepe
3.Kante
4.Musiala
5.Foden
Jarmo Lenko on jo legendaarinen suomalainen pelaaja joka käyny vähän stunttaamassa muualla, laskisin suomalaiseksiToni Kroos, Marko Pjaca, Rasmus Höjlund, Aaron Ramsdale, Jarmo Lenko
Niin, siis tässä otin oletuksena sen, että otetaan pelaajia vain EM-kisoista.Itse ottaisin Huuhkajiin järjestyksessään
1. Mbappe
2. Bellingham
3. Tchouameni
4. Guler
5. Foden
Näinhän se prompti olikin, että oikein teitNiin, siis tässä otin oletuksena sen, että otetaan pelaajia vain EM-kisoista.
Mulla parempi idea, tee akustinen hidas piisi jostain rässiHC:sta ala Critcal mass!!Heti kun kaikki keskeneräiset on saatu valmiiksi. Kuuntelin minä jo bari biisiä, että mistä tekis.
Mitkä valikoituivat?Heti kun kaikki keskeneräiset on saatu valmiiksi. Kuuntelin minä jo bari biisiä, että mistä tekis.
HAH! Meinaatko, että VAR tekee virheitä? =DEi kyllä ollut paitsio.