Jalkapallon EM 2024 – liveseuranta

  • 201 246
  • 8 769

Niilo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara
Vittu ku työt haittaa tämänkin pelin katsomista
 

ketjuruletti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Unohtakaa nyt se peli jo. Minua ainakin kiinnostaa vain Ämpappen Nenä ja sen kunto. Minun mielestäni voitasiin puoliaikastudio korvata HUS:n plastiikkakirugian dosentti Mika Paavolan luennolla nenävaurioiden korjaamisen estetiikasta ja tuloksista.
Jotain advanced statseja nenästä voisi tosiaan näyttää teeveeruudullakin.
 

-Kantor-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Feikkiheikit
Reijnders, Simons, Frimpong, Van de Ven, Gakpo, Zirkzee, De Ligt.. Mukava nähdä, että Hollannille on vähitellen kasvanut / on kasvamassa uusia vastuunkantajia Sneijderien ja Van Persieiden jälkeen. Isolla osalla parhaat pelivuodet edessä vasta tulevien kisojen aikana. Siinä oli kuitenkin välillä vähän laihempi jakso pelaajamateriaalissa.
 

Niilo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara
Agassin jalanjäljillä.

Eiks Andrei ollu Steffin kanssa naimissa...

Facen videoissa tjsp tuli hyvä video vastaan... Steffi on syöttämässä, ni joku huutaat kovaan, et Steffi Will You marry me.... tulee ihan hiljaista ja Steffi huutaa, et How much money You have
 

torreira#11

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Arsenal
Eiks Andrei ollu Steffin kanssa naimissa...

Facen videoissa tjsp tuli hyvä video vastaan... Steffi on syöttämässä, ni joku huutaat kovaan, et Steffi Will You marry me.... tulee ihan hiljaista ja Steffi huutaa, et How much money You have
Juu, Andrella oli isot Niken sopparit. Lompakko pullotti...

Nähny saman videon jossain reelsissä...
 

cheap_shot

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blackhawks, Jokerit, KäPa, Liverpool
Täytyy myöntää, että tämä nuorempi Thuram ei ole ihan samanlainen pelimies kuin isänsä.
Olen Ranskan miehiä futiksen puolella, mutta Thuram Jr. on kyllä oksettava sukeltelija. Noh, näitä on jalkapallokentät täynnä nykyaikana..
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös