Brooke Shieldsin kanssa siis seurustelee?Agassin jalanjäljillä.
Brooke Shieldsin kanssa siis seurustelee?Agassin jalanjäljillä.
Ei haista maalipaikkoja ?Mikä riski on pelata murtuneella nenällä?
Jotain advanced statseja nenästä voisi tosiaan näyttää teeveeruudullakin.Unohtakaa nyt se peli jo. Minua ainakin kiinnostaa vain Ämpappen Nenä ja sen kunto. Minun mielestäni voitasiin puoliaikastudio korvata HUS:n plastiikkakirugian dosentti Mika Paavolan luennolla nenävaurioiden korjaamisen estetiikasta ja tuloksista.
Barbara Streisandin.Brooke Shieldsin kanssa siis seurustelee?
Nössöttömyys.Mikä riski on pelata murtuneella nenällä?
Onneksi eilen alkoi kolmen viikon kesäloma. Ei haittaa työt loppukisoja.Vittu ku työt haittaa tämänkin pelin katsomista
Agassin jalanjäljillä.
Hyvin yleinen homma miehelle omien kokemusten mukaanDepaylla ei oikein mikään onnistu tänään.
Juu, Andrella oli isot Niken sopparit. Lompakko pullotti...Eiks Andrei ollu Steffin kanssa naimissa...
Facen videoissa tjsp tuli hyvä video vastaan... Steffi on syöttämässä, ni joku huutaat kovaan, et Steffi Will You marry me.... tulee ihan hiljaista ja Steffi huutaa, et How much money You have
Hän on sellainen pelaaja, jolle tulee vähän useammin näitä off-nighteja joskin vastapainona on myös oikeasti hyviä otteluita!Depaylla ei oikein mikään onnistu tänään.
Toivottavasti edes kiinnostaa, toisin kuin Matti Näsää.Depaylla ei oikein mikään onnistu tänään.
Depay on kyllä omaan silmään ollut aina todella yliarvostettu pelaaja.Depaylla ei oikein mikään onnistu tänään.
Lisätään että Hollanilla ei oikein mikään onnistu tänään.Depaylla ei oikein mikään onnistu tänään.
Libero oli hieno. Beckenbauer...Baresi...Miksi se on toppari eikä stoppari? Ihan tyhmiä nämä jalkapallotermit.
Futisfoorumilla menisit hirteen ilman oikeudenkäyntiä, onneksi me ei olla barbaareja, saat pikaisen oikeudenkäynnin ennen hirttoaMiksi se on toppari eikä stoppari? Ihan tyhmiä nämä jalkapallotermit.
Olen Ranskan miehiä futiksen puolella, mutta Thuram Jr. on kyllä oksettava sukeltelija. Noh, näitä on jalkapallokentät täynnä nykyaikana..Täytyy myöntää, että tämä nuorempi Thuram ei ole ihan samanlainen pelimies kuin isänsä.
Siinä on kyllä isot saappaat täytettävänäTäytyy myöntää, että tämä nuorempi Thuram ei ole ihan samanlainen pelimies kuin isänsä.