Southgatelle.Kummalle tää oli voitto
Southgatelle.Kummalle tää oli voitto
Torjuntavoitto Eteläportille henkilökohtaisesti.Kummalle tää oli voitto
Ei varmaan kummallekkaan, mutta Tanskalle riittää tasuri Serbiaa vastaan eli meikälle Tanska voitti.Kummalle tää oli voitto
Kummalle tää oli voitto
Kysymys lienee, onko tarvetta turnauskaavion päivittämiselle? 0-0- (joo ei vielä nähty.) ja 1-1-nyhväyksiä ei kukaan halua.4/5 tokan kierroksen ottelua päättynyt tasuriin. On alkanut pistekin kelvata, vaikka toki parissa tullut se tasoitus viime hetkillä.
Melkoiseksi on maailma mennyt kun näiltä kahdelta voi odottaa 100 kertaa rohkeampaa pelaamista kuin Englannilta.Espanja-Italia sitten seuraavaksi. Ei pitäis olla huono peli!
Varmasti hyvä peli, mutta meikän mieleen aivan liikaa kuolleita joutsenia. Ei jatkoon.....Espanja-Italia sitten seuraavaksi. Ei pitäis olla huono peli!
Espanja-Italia sitten seuraavaksi. Ei pitäis olla huono peli!
Espanja on nykyään kyllä aika paljon viihdyttävämpi. Ei ole mitääm pelkkää hieromista.Espanjan pelityyli eivätkä myöskään pelaajat ole koskaan kuuluneet omiin suosikkeihini, kun taas Italia on ihan spektrin toisessa äärilaidassa. Mielenkiintoinen ottelu tiedossa.
Meikäläisen eväät peliin:Espanja-Italia sitten seuraavaksi. Ei pitäis olla huono peli!
Nyt voisi mennä tekemään sitä välipalaa. Kahvia, kirsikkalonkero, kanawrappi, coleslaw-salaattia ja kirsikkatomaatteja. Jälkkäriksi kiwi-hedelmää ja jugurttia. Ehkä jos olen kiltisti, niin pala käpykakkua.
En mä nyt aina noin paljon syö, mutta pitihän sitä vähän tavallista enemmän ostella kaupasta juhannuksen kunniaksi.
Kyllähän se on maailmanloppu.Mutta kumpi tulee ensin?
Emmä kyllä osaa mitenkään nähdä, että Englanti mitenkään merkitsevästi vähemmän filmaisi verrattuna Espanjaan, Italiaan tai ihan mihinkä tahansa muuhun jalkapallojoukkueeseen.Espanja ja Italia. Molemmat joukkueet ovat meikän inhokkeja. Johtuu varmaan siitä, että molemmat maat osaavat filmata liian hyvin ja itse en pidä huijaamisesta. Ehkä esimerkiksi Englanti on liian rehellinen jotta voisi voittaa? Mut joo, itseäni ärsyttää filmaaminen jo lapsesta saakka kun itse pelasin.