Jalkapallon EM 2024 – liveseuranta

  • 199 213
  • 8 762

rinne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Pelaajien roolitukset, sijoittuminen kentällä.... Ei nyt ihan vakuuta tämä Southgaten pelikirja.
Olkoonkin Englannin materiaali tolkuttoman kova, niin olisi siitä varmaan silti kiva saada paras irti. Tämän hetken pelaamisella ei ihan vielä toteudu. Kiva olisi nähdä tuosta miehistöstä otettavan enemmän irti, kun mahdollisuuksia olisi

Ihan ansaittu tasuri lopulta tästä pelistä.
 

Proffa_20

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Chicago Blackhawks & FC Bayern München
Kyllähän tämä valmennuksen piikkiin menee ihan täysin. Etenkin tuohon materiaaliin verrattuna, Englanti lienee yksi turnauksen heikoimmin valmennetuista joukkueista. Pelitapa, joukkueen ja pelaajien oikeat roolitukset pois balanssista jne. Umpiheikkoa on ja Southgaten pelikirja on kyllä yksi ohuimmista vihkosista, mitä turnauksessa lienee.

Kun katsoo tuota älytöntä arsenaalia ja etenkin hyökkäystulivoimaa, niin kyllä sitä miettii, että mitä esim. joku Nagelsmann tai vastaavan tason valmentaja, jonka absoluuttisia vahvuuksia ovat juuri hyökkäyspelin organisointi, pelaajien profiilien tunnistaminen ja pelaajien optimaalinen roolittaminen, saisi tuosta pumpusta irti...
 

magnum37

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tulevaisuuden Sport
Espanja-Italia sitten seuraavaksi. Ei pitäis olla huono peli!

Nyt voisi mennä tekemään sitä välipalaa. Kahvia, kirsikkalonkero, kanawrappi, coleslaw-salaattia ja kirsikkatomaatteja. Jälkkäriksi kiwi-hedelmää ja jugurttia. Ehkä jos olen kiltisti, niin pala käpykakkua.

En mä nyt aina noin paljon syö, mutta pitihän sitä vähän tavallista enemmän ostella kaupasta juhannuksen kunniaksi.
 

Pavlikovsky

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Calgary Flames sekä Manchester United.
Kummalle tää oli voitto

Bubi voisi todeta, että ei kumpikaan teknisesti, koska kumpikin teki yhden maalin, mutta yhdellä maalilla voi voittaa kyllä jalkapallo-ottelun, mutta ei niin että toinenkin joukkue tekee yhden maalin koska silloin peli on tasan enkä minä sanonut, että kumpikaan joukkue hävisi tai voitti vaan peli oli tasapeli mutta hävitä voi myös yhdellä maalilla ja voittaa yhdellä eli tasapelikin on mahdollinen.
 

Ann Arbor

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
4/5 tokan kierroksen ottelua päättynyt tasuriin. On alkanut pistekin kelvata, vaikka toki parissa tullut se tasoitus viime hetkillä.
Kysymys lienee, onko tarvetta turnauskaavion päivittämiselle? 0-0- (joo ei vielä nähty.) ja 1-1-nyhväyksiä ei kukaan halua.
 

hooceebruins

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins, Janette Lepistö
Ihan ei ehkä kärsi Italian antaa niin äkkiä maalia eteen tulevassa pelissä. Ei siellä mitään Vialleja kuitenkaan olla.
 

PeteX

Jäsen
Suosikkijoukkue
Töölön Vesa/Jokerit, Leeds Utd, Only Oranje
Päivän toka tasuri. Lapulla näiden kahden lisäksi myös illan vikassa matsissa lapulla X. Ei kahta ilman kolmatta? Siinä mielessä helppo veikata tasureita, että ei kyseessä pakkovoittojen matseja oikeastaan millään joukkueella. Ei myöskään seuraavassa matsissa.

Englannin pelaaminen kyllä uskomattoman aneemista, mutta jatkoonhan tollakin pelillä mennään.
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Espanjan pelityyli eivätkä myöskään pelaajat ole koskaan kuuluneet omiin suosikkeihini, kun taas Italia on ihan spektrin toisessa äärilaidassa. Mielenkiintoinen ottelu tiedossa.
 

DarkTower

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pool, NHL, MMA, Kärpät
Muistaako joku Veikkauksen loistavan mainoksen, jossa mies kävelee kadulla naista vastaan. Naisen housunlahje hipaisee miehen jalkaa ja mies heittäytyy kenttään ja pitelee jalkaansa tuskassa. Teksti sen jälkeen "Maailma on erilainen vakioveikkaajan silmin." Loistava mainos.
 
Suosikkijoukkue
Manchester United, Bruceola
Espanjan pelityyli eivätkä myöskään pelaajat ole koskaan kuuluneet omiin suosikkeihini, kun taas Italia on ihan spektrin toisessa äärilaidassa. Mielenkiintoinen ottelu tiedossa.
Espanja on nykyään kyllä aika paljon viihdyttävämpi. Ei ole mitääm pelkkää hieromista.

Veikkaan että tulee hyvä peli.
 
Pettymys oli tasuri surkeaa Englantia vastaan. Tanskalle parasta oli Englannin avausmaali joka herätti joukkueen syvähorroksesta.
 

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus
Espanja-Italia sitten seuraavaksi. Ei pitäis olla huono peli!

Nyt voisi mennä tekemään sitä välipalaa. Kahvia, kirsikkalonkero, kanawrappi, coleslaw-salaattia ja kirsikkatomaatteja. Jälkkäriksi kiwi-hedelmää ja jugurttia. Ehkä jos olen kiltisti, niin pala käpykakkua.

En mä nyt aina noin paljon syö, mutta pitihän sitä vähän tavallista enemmän ostella kaupasta juhannuksen kunniaksi.
Meikäläisen eväät peliin:






yksi olut
 

DarkTower

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pool, NHL, MMA, Kärpät
Espanja ja Italia. Molemmat joukkueet ovat meikän inhokkeja. Johtuu varmaan siitä, että molemmat maat osaavat filmata liian hyvin ja itse en pidä huijaamisesta. Ehkä esimerkiksi Englanti on liian rehellinen jotta voisi voittaa? Mut joo, itseäni ärsyttää filmaaminen jo lapsesta saakka kun itse pelasin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös