Jalkapallon EM 2024 – liveseuranta

  • 201 246
  • 8 769

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | isn't
Oliko toisaan tuon lyhyen alivoimaisuuden takia järkevää ottaa Pappelle kortti, on se seuraava kysymys?
Varmaan miettivät siellä että comme si, comme ca, mutta olisivat joutuneet tosiaan seuraavaa pelikatkoa odottamaan, sillä Mbappe ei tuolla klyyvarin asennolla olisi kyllä pystynyt mihinkään. Mielestäni keltainen oli siinä mielessä ihan hyvin kalkuloitu maksu, plus että pelaaja itsekin varmasti halusi hoitoa.

Kuten aiemmin sanoin, pelisilmän puutetta tuomaristolta, mutta ei sentään tuomarivirheestä voida puhua.
 

HokiJone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Luleå HF
Mä en tiedä miten onnistunut tää Arajuuri-Vainikka -konsepti näissä kisoissa on. No katotaan vielä.
Mikä noiden rooli tarkalleen edes on (muuta kuin kattella kisoja ilmatteeks?) tässä konseptissa? Ihan iloista meininkiä ja hauskoja juttuja, mutta eihän nuo paljon esillä ole muuta kuin noiden "TikTok" -klippien verran.
 

magnum37

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tulevaisuuden Sport
Arajuuri oli kyllä viihdyttävä ja hyvä pelaaja Huuhkajissa. Ihan helposti ei niitä saappaita kukaan hetkeen täytä :(
 

Nerozki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sotkamon Jymy, Man Utd
Mikä noiden rooli tarkalleen edes on (muuta kuin kattella kisoja ilmatteeks?) tässä konseptissa? Ihan iloista meininkiä ja hauskoja juttuja, mutta eihän nuo paljon esillä ole muuta kuin noiden "TikTok" -klippien verran.
Joku on humalassa kutsunut ne mukaan tähän hommaan ja sit ei oo keksitty roolia. Sitten Pena viime hetkillä sen keksi.
 

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÅIFK. Kaikki Fin maajoukkueet. 99+
Mikä noiden rooli tarkalleen edes on (muuta kuin kattella kisoja ilmatteeks?) tässä konseptissa? Ihan iloista meininkiä ja hauskoja juttuja, mutta eihän nuo paljon esillä ole muuta kuin noiden "TikTok" -klippien verran.
Yleensä tykkään hassutteluista, muta Arajuuri tuntuu aina olevan ihan kuin pössyssä.
 

Voranen

Jäsen
Mikä noiden rooli tarkalleen edes on (muuta kuin kattella kisoja ilmatteeks?) tässä konseptissa? Ihan iloista meininkiä ja hauskoja juttuja, mutta eihän nuo paljon esillä ole muuta kuin noiden "TikTok" -klippien verran.
Juu tällainen TikTok--tyylinen sisällöntuotanto näyttää olevan. Mulle Arajuuri vaikuttaa jatkuvasti siltä, että muutama kalja on alla (vaikkei oikeasti olisikaan). Ihan hauska meno.
 

Raimoton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Philadelphia Flyers, La Albiceleste
Yrittivät paikkailla --> ei onnistunut --> halusivat vaihtaa Giroudiin --> tuomari ei antanut lupaa vaihtoon --> määräsivät Mbappen kentän laidalle paikattavaksi --> Ranska ei halunnut joutua alivoimalle turhaan, koska Mbappe ei ollut enää muutenkaan pelikunnossa (Ranska olisi päässyt tasavoimaiseksi vasta vaihdon myötä) --> Mbappe meni istumaan kentälle, jotta saadaan rike, siitä pelikatko ja siitä vaihto-oikeus.

Tosi vaikeaa, hei!


Noin.
Joo kertoo vaan paljon Ranskan tasoisesta joukkueesta, jossei pientä hetkeä pärjää ilman pelaajaa joka lähinnä omalla alueella löntystelee keskiympyrän paikkeilla. Pallo haltuun ja yli ja vaihto voimaan, tosi vaikeaa hei!

84.30 otti nuppi osumaa ja yli 3min meni kun saatiin edes kentän rajoista yli. Ja siitäkin vielä puolitoista min meni, että piti tulla kentälle istuskelee. Ihan väsyny.
 

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus
Minulla on muuten Ranskan fanipaita (Euro 2004) edelleen tallessa ja hyvässä kunnossa.

Löytyi aikoinaan jo kesken kisojen tavaratalon alelaarista. Kiitos Kreikka!
 

MegaForce

Jäsen

hooceebruins

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins, Janette Lepistö
Minulla on muuten Ranskan fanipaita (Euro 2004) edelleen tallessa ja hyvässä kunnossa.

Löytyi aikoinaan jo kesken kisojen tavaratalon alelaarista. Kiitos Kreikka!
Itsellänihän on mittaamattoman arvokas Zlatanin maajoukkuepaita (markkinakopio ehkä 200 SEK). Ostin sen aikoinaan Arbogan kesämarkkinoilta mukaan. Siinä paidassa ei ole Zlatanin nimmaria, mutta olen kannattanut Senegalia se paita päällä keskellä ruotsalaista urheilujuhlaa, kun Ruotsi hävisi sen neljännesvälierän 2002. Haista paska Sundin.
 
Viimeksi muokattu:

Ann Arbor

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Itsellänihän on mittaamattoman arvokas Zlatanin maajoukkuepaita. Ostin sen aikoinaan Arbogan kesämarkkinoilta mukaan. Siinä paidassa ei ole Zlatanin nimmaria, mutta olen kannattanut Senegalia se paita päällä keskellä ruotsalaista urheilujuhlaa, kun Ruotsi hävisi sen neljännesvälierän 2002. Haista paska Sundin.
Mulla on Kossu Heliniltä henk. koht. saatu Addun Suomipaita vuosituhannen vaihteesta. Tulee edelleen silloin tällöin laitettua päälle urheillessa.
 

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÅIFK. Kaikki Fin maajoukkueet. 99+
Minulla on muuten Ranskan fanipaita (Euro 2004) edelleen tallessa ja hyvässä kunnossa.

Löytyi aikoinaan jo kesken kisojen tavaratalon alelaarista. Kiitos Kreikka!
Mulla oli lapsena Alain Giressen nappikset ja Michael Laudrupin pallo, tiiä vaikka ois ollut Game wornit, todistakaa ettei olleet!!
 

Raid76

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jouka Juhola & Ruudut, Ässien sylkykupit
Josko tänään palattaisiin taas palloiloittelun pariin. Vieläkin kummittelee mielessä Belgian järjestämä ilotulitus.

Mä hiihdin pienenä leikkien olevani Helena Takalo. Silloin ei yhtään haitannut, että olin erittäin surkea hiihtäjä.
Mulla oli taas Raisa Smetanina. Se tyrehtyi sitten siihen, kun äiti ei suostunut tehostamaan aamumuroja.
 

eriatarka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko

Buster

Jäsen
Venäläiset tekevät sitä, minkä osaavat: valehtelevat ja vääristelevät.



Sitten vaan kun tämäkin korjaus-uutinen leviäisi yhtä herkästi... Bildit ja Marcat oli kirjoittaneet jo eilen, että romanialaiskannattajat olivat ihan chantanneet Ukrainaakin stadionilla. Mikä jäi sekin paitsioon tuon videon rinnalla.

Nehän ehti photoshopata jo sellaisenkin kuvan, että Romanian fanit olisivat tuoneet Donetskin itsenäisen alueen (tai minkälie Venäjä-henkisen) lipunkin. Mikä sekin levisi ja osoitettiin vielä nopeammin muokkaukseksi.
 

eriatarka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Sitten vaan kun tämäkin korjaus-uutinen leviäisi yhtä herkästi...

Viestittelin tästä eilen romanialaisen kaverin kanssa, asia oli noteerattu paikallisessa mediassa.
 

Liitteet

  • Messenger_creation_d7a1f2f5-6e35-4c95-bd0a-ed8a7f1762d4.jpeg
    Messenger_creation_d7a1f2f5-6e35-4c95-bd0a-ed8a7f1762d4.jpeg
    179,1 KB · kertaa luettu: 67

HokiJone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Luleå HF
Meinasin vaatia perusteluita, että miksi tänään vain kaksi peliä. Mutta eihän siellä ole kuin neljä joukkuetta enää joilla nolla ottelua pelattu.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös