Harhasyöttö
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- JYP, sympatiat: HIFK ja Kiekko-Espoo
Jos en nyt kuitenkaan.Pelaa ite paremmin ja voita EM-Mestaruus!!
Jos en nyt kuitenkaan.Pelaa ite paremmin ja voita EM-Mestaruus!!
Varmaan miettivät siellä että comme si, comme ca, mutta olisivat joutuneet tosiaan seuraavaa pelikatkoa odottamaan, sillä Mbappe ei tuolla klyyvarin asennolla olisi kyllä pystynyt mihinkään. Mielestäni keltainen oli siinä mielessä ihan hyvin kalkuloitu maksu, plus että pelaaja itsekin varmasti halusi hoitoa.Oliko toisaan tuon lyhyen alivoimaisuuden takia järkevää ottaa Pappelle kortti, on se seuraava kysymys?
Mikä noiden rooli tarkalleen edes on (muuta kuin kattella kisoja ilmatteeks?) tässä konseptissa? Ihan iloista meininkiä ja hauskoja juttuja, mutta eihän nuo paljon esillä ole muuta kuin noiden "TikTok" -klippien verran.Mä en tiedä miten onnistunut tää Arajuuri-Vainikka -konsepti näissä kisoissa on. No katotaan vielä.
Joku on humalassa kutsunut ne mukaan tähän hommaan ja sit ei oo keksitty roolia. Sitten Pena viime hetkillä sen keksi.Mikä noiden rooli tarkalleen edes on (muuta kuin kattella kisoja ilmatteeks?) tässä konseptissa? Ihan iloista meininkiä ja hauskoja juttuja, mutta eihän nuo paljon esillä ole muuta kuin noiden "TikTok" -klippien verran.
Yleensä tykkään hassutteluista, muta Arajuuri tuntuu aina olevan ihan kuin pössyssä.Mikä noiden rooli tarkalleen edes on (muuta kuin kattella kisoja ilmatteeks?) tässä konseptissa? Ihan iloista meininkiä ja hauskoja juttuja, mutta eihän nuo paljon esillä ole muuta kuin noiden "TikTok" -klippien verran.
No juu, toki taitaa olla aika uutta juttua hänelle mediahommat?Yleensä tykkään hassutteluista, muta Arajuuri tuntuu aina olevan ihan kuin pössyssä.
Juu tällainen TikTok--tyylinen sisällöntuotanto näyttää olevan. Mulle Arajuuri vaikuttaa jatkuvasti siltä, että muutama kalja on alla (vaikkei oikeasti olisikaan). Ihan hauska meno.Mikä noiden rooli tarkalleen edes on (muuta kuin kattella kisoja ilmatteeks?) tässä konseptissa? Ihan iloista meininkiä ja hauskoja juttuja, mutta eihän nuo paljon esillä ole muuta kuin noiden "TikTok" -klippien verran.
Euroopan mestaruus -mestaruus? Se onkin erityisen vaikea voitettava!Pelaa ite paremmin ja voita EM-Mestaruus!!
Joo kertoo vaan paljon Ranskan tasoisesta joukkueesta, jossei pientä hetkeä pärjää ilman pelaajaa joka lähinnä omalla alueella löntystelee keskiympyrän paikkeilla. Pallo haltuun ja yli ja vaihto voimaan, tosi vaikeaa hei!Yrittivät paikkailla --> ei onnistunut --> halusivat vaihtaa Giroudiin --> tuomari ei antanut lupaa vaihtoon --> määräsivät Mbappen kentän laidalle paikattavaksi --> Ranska ei halunnut joutua alivoimalle turhaan, koska Mbappe ei ollut enää muutenkaan pelikunnossa (Ranska olisi päässyt tasavoimaiseksi vasta vaihdon myötä) --> Mbappe meni istumaan kentälle, jotta saadaan rike, siitä pelikatko ja siitä vaihto-oikeus.
Tosi vaikeaa, hei!
Noin.
No aika paha tällaisista on teknisesti joukkuetta tai vaikkapa liittoa rankaista, jos tuo tapahtuu varsinaisten kisa-alueiden ulkopuolella.
Itsellänihän on mittaamattoman arvokas Zlatanin maajoukkuepaita (markkinakopio ehkä 200 SEK). Ostin sen aikoinaan Arbogan kesämarkkinoilta mukaan. Siinä paidassa ei ole Zlatanin nimmaria, mutta olen kannattanut Senegalia se paita päällä keskellä ruotsalaista urheilujuhlaa, kun Ruotsi hävisi sen neljännesvälierän 2002. Haista paska Sundin.Minulla on muuten Ranskan fanipaita (Euro 2004) edelleen tallessa ja hyvässä kunnossa.
Löytyi aikoinaan jo kesken kisojen tavaratalon alelaarista. Kiitos Kreikka!
Mulla on Kossu Heliniltä henk. koht. saatu Addun Suomipaita vuosituhannen vaihteesta. Tulee edelleen silloin tällöin laitettua päälle urheillessa.Itsellänihän on mittaamattoman arvokas Zlatanin maajoukkuepaita. Ostin sen aikoinaan Arbogan kesämarkkinoilta mukaan. Siinä paidassa ei ole Zlatanin nimmaria, mutta olen kannattanut Senegalia se paita päällä keskellä ruotsalaista urheilujuhlaa, kun Ruotsi hävisi sen neljännesvälierän 2002. Haista paska Sundin.
Se oli kyl semmonen antijalkapallon voitto.
Vähän liikaa Atik Ismail minun makuuni, mutta ranskalainen karkki oli esim. Emmanuel Petit.Fabian Barthez oli aikanaan aika mies karkki. Vai mitä @Patarouva ja @UnenNukkuja ovat mieltä
Mulla oli lapsena Alain Giressen nappikset ja Michael Laudrupin pallo, tiiä vaikka ois ollut Game wornit, todistakaa ettei olleet!!Minulla on muuten Ranskan fanipaita (Euro 2004) edelleen tallessa ja hyvässä kunnossa.
Löytyi aikoinaan jo kesken kisojen tavaratalon alelaarista. Kiitos Kreikka!
Mä hiihdin pienenä leikkien olevani Helena Takalo. Silloin ei yhtään haitannut, että olin erittäin surkea hiihtäjä.Mulla oli lapsena Alain Giressen nappikset ja Michael Laudrupin pallo, tiiä vaikka ois ollut Game wornit, todistakaa ettei olleet!!
Mulla oli taas Raisa Smetanina. Se tyrehtyi sitten siihen, kun äiti ei suostunut tehostamaan aamumuroja.Mä hiihdin pienenä leikkien olevani Helena Takalo. Silloin ei yhtään haitannut, että olin erittäin surkea hiihtäjä.
Löytyi tämmöinen, missä Romanian fanit(?) huusivat Putin -khuylo! eli Fuck Putin. Tämä vaikuttaa aidommalta. Tai hankala sanoa. Luulen, että Romanian fanit eivät Putinia huudelleet.
Venäläiset tekevät sitä, minkä osaavat: valehtelevat ja vääristelevät.
Sitten vaan kun tämäkin korjaus-uutinen leviäisi yhtä herkästi...