Veikkaisin, että rooli ja vuosia yhteen hinkatut kuviot.Miten tuo Foden oli Cityssa niin hyvä?
Tänäänkin voitto tulossa. Pakko olla hyvä valkku siis. Tämänkin masterclassin jälkeen ei kyllä aidosti voi kukaan olla sitä mieltä, että Sotuhgate on hyvä valkku. Ei vaikka olisi itse Southgate. Tai sitten voi myöntää, että ei ymmärrä mitään jalkapallosta.Mutta @Yön Kärppä mukaan kuitenkin ihan pätevä valkku!
No tällä pelillä Tanskaa vastaan käy ennen juhannusta kylmät.Kukaan ei enää juhannuksena muista millaisella pelillä Englanti voitti. Aika neppailua.
VMP, minä en kehtaisi edes tuulettaa. Tasapeli olisi ollut ansaittu ja Gareth ei enää jatka maajoukkueen peräsimessä jos tämä ei tästä nopeammaksi muutu.
Miten voi noin laadukkaalla hyökkäys kalustolla, pelata noin laadutonta peliä?
Lopettaa ellei tule kultaa, omien sanojensa mukaan.Eikös se lopeta näiden kisojen jälkeen
Eikös se lopeta näiden kisojen jälkeen
Lopettaa ellei tule kultaa, omien sanojensa mukaan.
Mulla sama homma Pågen giflarien kanssa. Ime Southgate sykkivää!Ei saatana. Tulin niin huonolle tuulelle tästä ilotulituksesta, että syön kostoksi viimeiset Fasupalat keittiönkaapista.
Niin???Mutta @Yön Kärppä mukaan kuitenkin ihan pätevä valkku!
Haisee vähän 2002-2004 Trapattonin varovainen pelaaminen sillä Italian materiaalilla.Kun valmentaja ei ymmärrä tuon taivaallista, mitä noilla pelaajilla voisi saada aikaiseksi.
No mitä. Haluatko kaikkien niiden 50+ ketjuun kirjoittaneen allekirjoituksen sille, että Southgate on huono valkku?Niin???
Ei Englannin peli olisi muuttunut mitenkään, vaikka eivät olisi tehneet maalia alkuun. Southgate on täysin kyvytön organisoimaan hyökkäystä, pelkää ja ei kykene saamaan edes 1% ulos tähtipelaajistaan. Tämä peli on vain jatkumoa sille. Mutta koska Englannilla on vain todella upeita yksilöitä, niin tottakai he voittavat pienempiä maita. Southgate ei olet voittanut taktisesti yhtäkään valmentajaa.Siis täytyy nyt myös jokaisen ymmärtää, että maalit muuttaa ottelun kuvaa. Englanti sai jo pelin suht alussa maalin. Tämän takia ei tarvinnut enää hakea väkisin toista häkkiä. Southgate peluttaa nihilististä jalkapalloa, tämä riitti heille.