Jalkapallon EM 2024 – liveseuranta

  • 181 981
  • 8 197

Yön Kärppä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Puolan puolustusmuoto on ihan sekaisin. Välillä puolustavat 5-4-1, välillä 5-3-2, välillä näytti olevan 4-5-1. Tietävätköhän itsekään miten haluaisivat puolustaa?!?
 

BaronFIN

Jäsen
Tämä Hollanti on erikoinen ilmestys kun itse on tottunut pitämään Hollantia vauhtikoneena vuosikymmenestä toiseen ja missä on takuuvarmasti todellista maalintekouhkaa.

Nyt vähän tällainen mestisporukka ja muiden ylijäämä.
 

WildCore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Kun muut nostalgisoi jotain Cruyffia ja Van Bastenia, niin minä haluaisin tuonne keskustaan parin Van Bommel - De Jong. Puolustukseen ainakin Boulahrouz - Heitinga. Siinä oli sitä jotain ja se jokin oli usein mustelmia vastustajalle.

Melko vähän ollut taklauksia ja kontaktitilanteita toistaiseksi turneessa. Tai sitten mennyt ohi nykypelin muuttuminen.
Kyllä Hollannilla on aikojen saatossa ollut hienoja pelaajia. Itse olen sitä sukupolvea, joka on seurannut Seedorfin, Kluivertin, Van Nistelrooyn, Van Der Sarin ym. pelaajien pelaamista. Näitä aina hankittiin futismanagerissa, kun olivat niin perkeleen kovia niissä.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Frimpong ja Weghorst sisään 60 minuutilla kiitos. Saadaan uutta vaihdetta peliin.
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Olet ensimmäinen ihminen/kosmopoliitti, jonka olen kuullut haukkuvan kyseistä juomaa.
Omien kokemuksieni mukaan n. 70% ihmisistä ei siedä tuota moskaa, mutta sitten on 30% friikkejä jotka jonkun aivohäiriön tai minkä lie takia pitävät tuota ihan parhaana juttuna koko maapallolta.
 

Proffa_20

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Chicago Blackhawks & FC Bayern München
Vaihtopenkillä mm. Zirkzee, Frimpong ja Ven de Ven. Koeman ottaa sisään Malenin ja satavuotiaan Ginin. Voi jessus mikä reliikki.
Malen toki ihan kelpo vaihtoehto tuomaan tuoreita jalkoja ja alla onnistunut kausi Dortmundissa. Mutta joo, tuot Ginin kun pitäisi saada maali aikaan...olishan penkillä tosiaan ollut se Zirkzee ja Frimpongkin. Frimpong oli kenties Hollannin vaarallisimpia pelaajia noissa Kanada- ja Islanti-otteluissa.

Koeman on Koeman. Ei edelleenkään uskalla luottaa nuoriin ja rohkeisiin vaihtoehtoihin, vaan samat ummehtuneet ja pinttyneet naamat ja tavat edelleen takataskussa. Edelleen se joukkueen isoin ja heikoin lenkki.
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Pitäsköhän jonkun valehdella hollantilaisille että Puola johtaa, jospa ne sitten alkais pelaamaan kuten siinä ekan puoliajan 1-0 -takaa-ajotilanteessa. Sitä rallia kun olisivat jatkaneet niin nyt ois samansuuntaiset lukemat ku yöllä Edmonton-Florida -pelissä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös