Jalkapallon EM 2024 – liveseuranta

  • 181 981
  • 8 197

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Olipa yllättävä juttu, Hollanti teki maalin 12 000. maalipaikastaan.
 

Jyyd

Jäsen
Suosikkijoukkue
♠️, Flyers
Näytti uusinnasta, että Puolan veskari ois voinut jalan ojentamista vielä yrittää..
 

Barney

Jäsen
Mikäköhän näitä Hollannin hyökkääjiä vaivaa, kun näyttävät aina maajoukkueessa selvästi paremmilta kuin seurajoukkueissa? Etenkin Depay ja Gakpo.
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Mm. Memphis sen takia, että ei käsittääkseni ole koskaan tuntenut isäänsä eikä halua tämän sukunimeä selkäänsä.
Jaa. Virgil Van Dijkillä ja Xavi Simonsillakin sitten vissiin ollut huonot faijat, noilla ainakin on etunimensä sukunimen sijaan.

Hollanti - Paskojen faijojen maa

Edit: voihan vittu, kirjotin eka Dirk Van Kuyt Virgilin nimeksi, ei kai siinä. Olen asiantuntija.
 

Niilo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara
Marco van Basten nyt kehiin ja Johan Cruyff

Ruud Gullitt vai mikä se rastatukka tjsp oli. Jonkinlainen muiatikuva on, et olisinko ollut Stadikalla kattomassa joskus 1988 Suomi vs Hollanti...
Olin varmaan 6 v silloin vielä, ku synttärit on loppuvuodesta. Vettä tuli vtusti ja Gullitti tais tehdä 2
 

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÅIFK. Kaikki Fin maajoukkueet. 99+
Ruud Gullitt vai mikä se rastatukka tjsp oli. Jonkinlainen muiatikuva on, et olisinko ollut Stadikalla kattomassa joskus 1988 Suomi vs Hollanti...
Olin varmaan 6 v silloin vielä, ku synttärit on loppuvuodesta. Vettä tuli vtusti ja Gullitti tais tehdä 2
Ei tehnyt kaksi, tuli vaihdosta sisään kun me Åifk:n junnut huudettiin : "Kullit esiin", oli mielestäni aika nerokas keksintö!!
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Valavuoren twiitti vanheni nopeasti taas. Mutta miten niin Hollanti ulkona jos turpaan tulee?
En tiiä, jokuhan vois mennä sanomaan Valavuorelle että perustele miksi näin. Jos ei vastausta tule minuutissa, voi kysyä uudestaan, ja uudestaan, ja uudestaan.
 
Suosikkijoukkue
Tappara
Ruud Gullitt vai mikä se rastatukka tjsp oli. Jonkinlainen muiatikuva on, et olisinko ollut Stadikalla kattomassa joskus 1988 Suomi vs Hollanti...
Olin varmaan 6 v silloin vielä, ku synttärit on loppuvuodesta. Vettä tuli vtusti ja Gullitti tais tehdä 2
Oltiin ala-asteen luokkaretkellä käymässä stadikalla päivää kahta ennen tuota peliä. Tuolloin Hollanti harjoitteli kentällä niin opettajamme haastatteli juurikin Gullittia kentän laidalla.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös