Kymmenen metriä korkeammalla olisi ehdottomasti parempi vaihtoehto. Noh, näillä mennään.Kamera on kyllä todella alhaalla. Liiankin.
Hyvin toimii ja vieläpä Norjassa olen.Rupesiko muillakin Areena tökkimään? Voi saakeli.
Vaaditaan virallisen tarkastajan Hokijonen lausuntoRupesiko muillakin Areena tökkimään? Voi saakeli.
Voisiko joku kertoa nuo Espanjan kansallislaulun lyriikat?
No viddu, onnea sulle.Hyvin toimii ja vieläpä Norjassa olen.
Olen valitettavasti nähnyt. Se oli sitä aikaa, kun erään aikaisemmin hyvin tunnetun juorulehden nettisivuilta löytyi junnun mielestä mielenkiintoista materiaalia julkkistyrkyistä.Ei ole edes pahimmasta päästä. On myös eräs diskopallovideo, mutta ei siitä sen enempää.
Bulgarian.Ei helvetti taas. Onko tuossa keskellä Munich tekstin kohdalla Venäjän lippu? Saattaa olla myös vihreää keskellä.
Virallisesti niitä ei ole. Viimeksi sellaiset ollut Francon diktatuurin aikana ja yrityksiä on ollut saada sanat kansallislaululle, mutta osoittautunut hankalaksi rastiksi tehdä sanat jotka kaikki eri alueet ja kulttuurit voisivat hyväksyä. Espanja ei siis ole loppujen lopuksi niin yhtenäinen maa kuin ulospäin näyttää.
Noniin, nyt mentiin. Mitäs se Valevuori on ennustanut ottelusta?
Näyttää mun mielestä Bulgarian lipulta.Ei helvetti taas. Onko tuossa keskellä Munich tekstin kohdalla Venäjän lippu? Saattaa olla myös vihreää keskellä.
Eli Espanja kai voittaa.
Teineillä joka toinen sana on vittu, Aleksilla aasinpaska.Aleksi kyllä rakastaa tuota aasinpaskaa.