Tullut selväksi jo. Keksi välillä jotain uutta.Mulle tämä on mahtavaa viihdettä!
Tullut selväksi jo. Keksi välillä jotain uutta.Mulle tämä on mahtavaa viihdettä!
Tietenkin ottelun viihdyttävyys on subjektiivista. Omasta mielestäni tämä ottelu on kisojen ja tämän päivän toiseksi viihdyttävin ottelu so far.Ei kaksi mahtavan pelaajamateriaalin omaavaa joukkuetta yksinään tee hyvää matsia.
Onhan esimerkiksi Georgia monta kertaa huonompi kuin kumpikaan näistä maista mutta heidän peleissä sentään sattui ja tapahtui.
Itse en ainakaan saa maaleista mitään, 0-0 tilanteessa nähdään pelitaktiikat puhtaimmillaan kuten ne on nähtäväksemme tarkoitettu.
No tämän päivän toiseksi viihdyttävin se eittämättä on. Sitä tuskin kiistää kukaan :DTietenkin ottelun viihdyttävyys on subjektiivista. Omasta mielestäni tämä ottelu on kisojen ja tämän päivän toiseksi viihdyttävin ottelu so far.
Tästä oon kyllä ihan samaa mieltä, mutta täytyy muistaa jokaisen, että molemmat haluavat voittaa. Nostamalla linjaa liian korkealle tekee vain pelillistä itsemurhaa. Tämän takia molemmat halusivat puolustaa varsinaisen peliajan nihilistisesti, joka muuten on loistava uudissana jalkapalloon. Pisteet sinulle siis sen käytöstä.Näillä joukkueila olisi niin paljon enemmän tarjottavaa ja kyky pelata iloisemmin, kuin tälläistä konemaista ja nihilististä prosenttipalloa.
Tämähän nyt on ihan selvä: kun on katsonut muutaman matsin EM-kisoja, niin on muuttunut viihtyjästä asiantuntijaksi. Tämä on ainut syy, jonka olen keksinyt so far.Okei, voi olla, että ymmärsin sitten nämä Espanja-Italia pelin aikana laitetut viestit väärin. Sori siitä.
Kummalle?Rolle ratkaisee ajassa 107.40
Joskus aiemmin ainakin järjesteltiin vähän miten sattuu. Lisäksi välillä on mukana joku Qatar tai Japani ja välillä taas Pohjois- tai Keski-Amerikan maita.Siis Salminen puhui ihan totta että Copa Americassa mennään suoraan pilkuille? Kuulostaakin eteläamerikkalaisten touhuilta. Eikö sitä turnausta järjestetäkin joskus vuoden, joskus neljän vuoden välein?
Lemböölän filosofi pitäisi saada studioon antamaan analyysiä & lumen. Näin.
Pätemistä viihtyjän ja asiantuntijan näkökulmasta.Tämähän nyt on ihan selvä: kun on katsonut muutaman matsin EM-kisoja, niin on muuttunut viihtyjästä asiantuntijaksi. Tämä on ainut syy, jonka olen keksinyt so far.
Tai sitten tarkoituksena on kerjätä vain huomiota. Meininki ei ole muuttunut mihinkään pelikiellon jälkeen, joten saa nähdä ehtiikö korttitili täyttyä jo ennen finaalia.
Siis näyttää ankalta, vaakkuu kuin ankka ja ui kuin ankka, mutta Bruno sanoo, ettei se ole ankka? No ei sitten.Bruno Fernandes says hello :-)