Jalkapallon EM 2024 – liveseuranta

  • 510 725
  • 18 941

Kumpi voittaa EM kultaa?

  • Espanja

    Ääniä: 127 67,2%
  • Englanti

    Ääniä: 62 32,8%

  • Äänestäjiä
    189
  • Poll closed .

Tjapalala

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo, FC Honka
Etkös aiemmin turnauksen aikana kritisoinut tällaista 'jalkapalloshakkia', että mitä kuraa tämä on ja eihän tästä nauti kuin jotkut 'asiantuntijat', ja itse et tällaisesta pelistä todellakaan nauti tjsp. ? Mikä lie muuttunut parin viikon aikana, että tämä onkin nyt niin 'mahtavaa' ja nyt nautit
Se että ”asiantuntijat” on erimieltä. Se on kaikista tärkein arvo, että pitää olla eri mieltä muiden kanssa ja päästä pätemään asioista mistä ei ymmärrä.

Katson peliä ja näen joukkueen, joka ei uskalla hyökätä ehkä maailman parhaan hyökkääjän kanssa tai prässätä 41-vuotiasta Pepeä tai oikeastaan hyökätä häntä vastaan. Ja näen toisen jengin jolla on taitavia pelaajia jolla voisi hyökätä upeilla kombinaatiolla mutta päättävät pistää kukkupalloa hasbeenille.

Todellista shakkia.
 
En ole vuosiin katsonut jalkapallon arvokisoja yhtä intensiivisesti kuin näitä. Nyt on jotenkin kiintiö täynnä. Jotain tosi laimeaa ja harmaata tässä pelissä on
 

Dynamo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Naurettavaa itkemistä taas.
Mä en ymmärrä, miten tollanen itkeminen on pesiytynyt futikseen. Oon suht varma, että lätkässä itkijät saisivat omassa pukukopissa omilta joukkuekavereilta kuulla, miten itkijä häpäisee joukkueen ja miten joukkuekaverit häpeävät tällaista spedeä. Pahimmille itkijöille annetaan käsilaukku. Näin sen ainakin pitäisi mennä. Futiksessa ilmeisesti kehutaan kopissa itkijöitä, kun se on niin yleistä eikä ketään hävetä. Ihme touhua.
 

Proffa_20

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Chicago Blackhawks & FC Bayern München
Missä olen tällaista sanonut?
Okei, voi olla, että ymmärsin sitten nämä Espanja-Italia pelin aikana laitetut viestit väärin. Sori siitä.

Shakkifutista parhaimmillaan. Jollekin jalkapallon suurasiantuntijalle tämä on ollut mahtavaa jalkapalloa!

Minulle tämä ei ole ollut lainkaan niin viihdyttävää.
Kuten jo sanoin, jalkapallonörtti tosiaan tykkää varmasti tästä ottelusta. Näin sanoo myös YLEn asiantuntija Toni Koskela. Itse jalkapalloviihtyjänä olen eri mieltä, mutta siinä onkin se syy. Olenkin vain viihtyjä, enkä asiantuntija.
 

Ötökkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Panthers, Lentävä maalivahti
En ole vuosiin katsonut jalkapallon arvokisoja yhtä intensiivisesti kuin näitä. Nyt on jotenkin kiintiö täynnä. Jotain tosi laimeaa ja harmaata tässä pelissä on
Kai nyt kun se finaali oli tänään aiemmin. Turhaa sitten pelailla näitä jämäpelejä.
 

Yön Kärppä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Kaksi mestarisuosikkia täynnä mahtavia futaajia pelaa EM-puolivälierää ja jengi valittaa täällä. Ei näitä ole pakko katsoa ja nämä ovat vain kerran neljässä vuodessa. Mulle tämä on mahtavaa viihdettä!
 

HokiJone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Luleå HF, valmentajapolku
"Noh Erkka, miltä se toinen 45min näytti?"

"Luuletko, että mä enää muistan mikä Teosto-vapaa biisi siellä hississä soi kaksi minuuttia sitten, hahah"
 

Tjapalala

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo, FC Honka

YamahaGPR

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Mä en ymmärrä, miten tollanen itkeminen on pesiytynyt futikseen. Oon suht varma, että lätkässä itkijät saisivat omassa pukukopissa omilta joukkuekavereilta kuulla, miten itkijä häpäisee joukkueen ja miten joukkuekaverit häpeävät tällaista spedeä. Pahimmille itkijöille annetaan käsilaukku. Näin sen ainakin pitäisi mennä. Futiksessa ilmeisesti kehutaan kopissa itkijöitä, kun se on niin yleistä eikä ketään hävetä. Ihme touhua.

Bruno Fernandes says hello :-)
 

Yön Kärppä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Okei, voi olla, että ymmärsin sitten nämä Espanja-Italia pelin aikana laitetut viestit väärin. Sori siitä.
Espanja ja Italia pelaavat täysin erilaista shakkia kuin Portugali ja eteenkin Ranska. Ranska pelaa shakkia viihdyttävästi tietäen mitä heiltä saa. Italia oli puhtaasti vain ja ainoastaan heikko.

On eri asia katsoa kahden magnuscarlsenin shakkipeliä kuin kahden yönkärpän shakkipeliä.

@Tjapalala Sama vastaus tässä.
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Kaksi mestarisuosikkia täynnä mahtavia futaajia pelaa EM-puolivälierää ja jengi valittaa täällä. Ei näitä ole pakko katsoa ja nämä ovat vain kerran neljässä vuodessa. Mulle tämä on mahtavaa viihdettä!
Ei kaksi mahtavan pelaajamateriaalin omaavaa joukkuetta yksinään tee hyvää matsia.

Onhan esimerkiksi Georgia monta kertaa huonompi kuin kumpikaan näistä maista mutta heidän peleissä sentään sattui ja tapahtui.
 

MegaForce

Jäsen
Kaksi mestarisuosikkia täynnä mahtavia futaajia pelaa EM-puolivälierää ja jengi valittaa täällä. Ei näitä ole pakko katsoa ja nämä ovat vain kerran neljässä vuodessa. Mulle tämä on mahtavaa viihdettä!
Näillä joukkueila olisi niin paljon enemmän tarjottavaa ja kyky pelata iloisemmin, kuin tälläistä konemaista ja nihilististä prosenttipalloa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös