Ja Englantia haukutaan kun pelaavat tylsää palloa vaikka Ranskalla on maailman parhaat futaajat ja silti ovat kurinalaisia eli tylsiä.
Olikohan kyse vain arvokisoista? Kaikissa maaotteluissa ei voi olla, niissä on tehnyt ainakin peräti kaksi maalia (Espanjaa vastaan Venäjän kisoissa ja Sveitsiä vastaan Kansojen liigan välierässä).Selostaja just kertoi, että track record on 1 maali 60 vapaapotkusta. Mitä?
Erkka on sitä ikäluokkaa, että on saattanut kuulua aikoinaan Mustanaamio-kerhoon.Miksi juuri Mustanaamio? Batman on kovempi!
En oo juurikaan Englantia seurannut, mutta Ranskan pelaajista samaa mieltä. Ton tason materiaalilla pitää pelata erinäköistä futista vaikka kuinka turnausmuodossa se prosenttifutis houkutteleva valinta onkin.Ja Englantia haukutaan kun pelaavat tylsää palloa vaikka Ranskalla on maailman parhaat futaajat ja silti ovat kurinalaisia eli tylsiä.
Onneksi eivät sentään näytä katkeria karsintatappioita. Jääkiekon MM-kisoissa usein näytetään niitä katkerimpia tappioita.Monestikohan Ylen lähetyksessä on tänään mainittu tuo saatanan kesäsatu 2.0?
Jos nyt saatana saataisiin 2026 vihdoinkin oikeat OlympialaislätkätHarmittaa kun jääkiekossa maajoukkueturnaukset ei ole tällä tasolla. Kaikilla on aina parhaat mukana. Olen kateellinen.
Oli kyllä aivan huikea suoritus tuo Merinon puskumaali, nyt kun uudemman kerran sai sen katsoa. Mistä asennosta sai sen lähtemään ja ohjattua haluamaansa kulmaan. Luokkaa 'maailman'.
Harmittaa kun jääkiekossa maajoukkueturnaukset ei ole tällä tasolla. Kaikilla on aina parhaat mukana. Olen kateellinen.
Selostaja varmaan valitsi tarkoitushakuisesti sellaisen tilaston, jolla pääsi tönimään Rollea. Tuo sun tilasto muuttaa asian.Olikohan kyse vain arvokisoista? Kaikissa maaotteluissa ei voi olla, niissä on tehnyt ainakin peräti kaksi maalia (Espanjaa vastaan Venäjän kisoissa ja Sveitsiä vastaan Kansojen liigan välierässä).
Niin. Tietenkin joku voi loukkaantua, mutta isossa kuvassa ja pitkällä aikavälillä varmasti tuo lisää niitä dollareita lajille ja sehän se oikeasti on se millä on väliä.Jos nyt saatana saataisiin 2026 vihdoinkin oikeat Olympialaislätkät
Sen verran herkillä ollaan nykyään, että itse en uskaltaisi kutsua Pappea mustanaamioksi. Ei siinä varmaan mitään pahaa ole, mutta pelaisin silti tuon kortin vähän varmemmin.Erkka on sitä ikäluokkaa, että on saattanut kuulua aikoinaan Mustanaamio-kerhoon.
Kiitos tästä. Nyt vituttaa enemmän.Pendon kanssa keväällä on..
Mutta jalkapallossa ei ole parhaiden turnauksessa sitä hienoutta että mukana olisi Pohjois-Amerikan alle 23-vuotiaiden tai muun Euroopan yhdistelmäjoukkueita. Syö aika paljon mielenkiintoa turnauksesta kun vain yksittäisiä maajoukkueita on mukana.Harmittaa kun jääkiekossa maajoukkueturnaukset ei ole tällä tasolla. Kaikilla on aina parhaat mukana. Olen kateellinen.
Tuntui jäävän leijumaan hypyn lakipisteeseen luonnottoman kauaksi aikaa. Normaali ihminen olisi jo tippunut ennen pallon saapumista.Oli kyllä aivan huikea suoritus tuo Merinon puskumaali, nyt kun uudemman kerran sai sen katsoa. Mistä asennosta sai sen lähtemään ja ohjattua haluamaansa kulmaan. Luokkaa 'maailman'.