Hollantia huomenna.En osaa sanoa kumpaa tässä pelissä pitäisi kannattaa.
Mä oon käsittänyt et Yön Kärppä oli tuolloin vasta ylä asteella? No silloin oltiin kyllä viriilejä, mutt ei kyllä vielä miehiä.Ei nää enää mitään hevosenpotkuja puolesta kentästä ylämummoon mitä jossain uusinnoissa ajalta jolloin Yön Kärppä oli vielä viriili nuori mies.
Onhan se aikakauden loppu. Toki ehkä Rolle on jo nyt vähän hävinnyt liigaan joka ei kiinnosta ketään.Surettaa kyllä tätä katsojaa, jos Rolle ei oikeasti maalipojoa saa.
Hyvä huomio, mutta oikeassa roolissa ja hyvällä kuorman manageroinnilla kuitenkin olisi varmasti annettavaa. Kaikkien pelien pelaaminen ja täydet ysikympit ei varmastikaan enää sopisi.Eipäs nyt liioitella. Eurofutiksen kuormitus olisi aivan liikaa.
Hollanti on jostain syystä ollut aina yksi suosikki. Varmaan koska ne paidat oli hienoja.Hollantia huomenna.
Juu ja se valmentaja pistettiin pihalle… tämä nykyinen valmentaja laskenut siitä 1+1?Ronaldon paikka avarissa on kyllä jo todella kyseenalainen. Eikös edellinen valmentaja uskaltanut pudottaa Rollen viime arvokisoissa? Kaveri vaan löntystelee tuolla kentällä ja heiluttelee käsiä huonojen keskitysten jälkeen.
Selostaja just kertoi, että track record on 1 maali 60 vapaapotkusta. Mitä?Rolle ei ampunut vaparia. Potkut valmentajalle heti
Tässä ehkä oma ajatus. Portugalia olisi helppo kannattaa ilman Rollea. Ehkä olen vain pieni ihminen.Portugalia toivon, rolle vähän haittaa!! Ranskan nykyfutisjengiä mä en vain voi sietää.. Jompikumpi inhokeista menee tästä jatkoo, joten sillain ihan sama tämä matsi