Jalkapallon EM 2024 – liveseuranta

  • 379 727
  • 16 199

Rike.K

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kissapedot
Portugalia toivon, rolle vähän haittaa!! Ranskan nykyfutisjengiä mä en vain voi sietää.. Jompikumpi inhokeista menee tästä jatkoo, joten sillain ihan sama tämä matsi
 

oiler99

Jäsen
Suosikkijoukkue
Edmonton Oilers, Raahe-Kiekko, Oulun Kärpät, ManU
Onko Mbappemobiili jo paikalla ja lähtövalmiudessa jos Ranska tippuu?
 

Jaksaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, NHL
Jaahas, espanjalaiset sanovat että lähetyksen grafiikat oli vituillaan Espanjan pelissä ja Morata EI saanut keltaista penkillä, joten on pelikykyinen välierässä

 

Pohjoisesta

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Manchester United, Jesse Puljujärvi
Ronaldon paikka avarissa on kyllä jo todella kyseenalainen. Eikös edellinen valmentaja uskaltanut pudottaa Rollen viime arvokisoissa? Kaveri vaan löntystelee tuolla kentällä ja heiluttelee käsiä huonojen keskitysten jälkeen.
 
Suosikkijoukkue
Manchester United, Bruceola
Ronaldon paikka avarissa on kyllä jo todella kyseenalainen. Eikös edellinen valmentaja uskaltanut pudottaa Rollen viime arvokisoissa? Kaveri vaan löntystelee tuolla kentällä ja heiluttelee käsiä huonojen keskitysten jälkeen.
Juu ja se valmentaja pistettiin pihalle… tämä nykyinen valmentaja laskenut siitä 1+1?
 

HokiJone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Luleå HF
Jos futisfanaatikon mielestäkin puolikas oli hissimusiikkia jonka unohtaa ensimmäisen askeleen jälkeen ulos astuessaan, niin mitä se meille kendomiehille oli?

My god!
 

mr hat

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Saataisko jotenkin Itävalta ja Turkki pelaamaan tää puolivälieräpeli näiden kahden sijasta? Ja joo, kerroin jo ettei tän illan ekan matsin myötä haittaa katsoa, mutta onhan tämä jopa odotuksiin nähden melkoista.
 

Ötökkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Panthers, Lentävä maalivahti
Portugalia toivon, rolle vähän haittaa!! Ranskan nykyfutisjengiä mä en vain voi sietää.. Jompikumpi inhokeista menee tästä jatkoo, joten sillain ihan sama tämä matsi
Tässä ehkä oma ajatus. Portugalia olisi helppo kannattaa ilman Rollea. Ehkä olen vain pieni ihminen.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös