Olen jo suosiolla menetetty tapaus.Jonkinlaiseen mielentilatutkimukseen hakeutumista suosittelen ihan viimeistään maanantaina.
Olen jo suosiolla menetetty tapaus.Jonkinlaiseen mielentilatutkimukseen hakeutumista suosittelen ihan viimeistään maanantaina.
Tämä on ihan totta. Kuitenkin tuollaiset hiuksiin menevät jutut ovat mielestäni juntteja. Ronaldoa tulee siis kritisoida viherkentällä että valtavan mediatilan haltijana. Ei ulkonäön tai kyyneleiden kautta. Miehet voivat pitää huolta ulkonäöstä tai itkeä, ja se on täysin normaalia.Ei. Kyllä voi kritisoida saudi-Arabiaan lähtemistä ja menneitä raiskaussyytteitä myös.
Nyt sä oot kärppä ihan yössä.Tämä konservatiivien pilkka Ronaldon ulkonäköä kohtaa on mielestäni sekä junttia että aika noloa.
Kyllä ja se maistuu.Taasko täällä tönitään Rollea? Kohta se maalaa!
Onneksi Saksalle jää vielä monta vittumaista naamaa sun kiusaksi. Ja lisää tulee, usko pois.Ei olisi ihanammin voinut päättyä ensimmäinen puolivälierä, ja nämä voivat olla jopa viimeiset kisat joissa tarvitsee katsoa Neuerin ja Müllerin vittumaisia naamoja, mikä tietenkin parasta. Nyt ei haittaa lainkaan katsoa kaikkien odottama Ranskan 1-0 -voitto.
Töniminen vai Rollen maalaus (fiktiivinen)?Kyllä ja se maistuu.
Samat jalathan miehellä on aina ollut, juoksisi varmaan viisikymppisenä vielä samaan tahtiin.Kante on saanut jostain uudet jalat. Jumalauta toi kaveri painaa duunia kentällä.
Maalaus.Töniminen vai Rollen maalaus (fiktiivinen)?
Onneksi Saksalle jää vielä monta vittumaista naamaa sun kiusaksi. Ja lisää tulee, usko pois.
Otin tykkäyksen pois.Maalaus.
Minä kun en jalkapalloa juuri seuraa, (vain huippuotteluita em-/mm-kisoissa ja mestareiden liigassa), kysyn pelasiko Rolle samaan aikaan Serie A:ta ja Valoiliigaa?Siis on kyennyt tekemään 60 maalia Serie A:ssa 66 otteluun, vaikka ei ole ollut uhka? Ja samaan aikaan 18 maalia 30 otteluun Valioliigassa.
Minulle tämä kertoo tietynlaisesta shakista. Molemmat haluavat pelata pois vastustajan hyökkäykset todella isosti!Maalidottama 0.02 - 0.06. Melkoista seksiä.
Kuulostaa virheeltä jo ennen maistamista.Mullapa on Ismo Leikola-olut testissä nyt.
Minkä öööö viljan öööö olutta ööö se öööö semmoinen ööö on ööö?Mullapa on Ismo Leikola-olut testissä nyt.
Joku vanhus käy välillä tökkimässä selkään, mutta putoaa kyydistä aika nopeastiSaliballe ei taida tulla tänään edes hiki niin voi mennä samassa pyjamassa nukkumaan.
Kohtuu jäykkä oli Ronaldon pysähdys ja käännös Saliban perään. Onhan se toki luonnollistakin tuossa iässä.Saliballe ei taida tulla tänään edes hiki niin voi mennä samassa pyjamassa nukkumaan.
No on se jännempää kuin tämä peli.Kuulostaa virheeltä jo ennen maistamista.
Saliballe ei taida tulla tänään edes hiki niin voi mennä samassa pyjamassa nukkumaan.