jäämies-70
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Ilves, Die Mannschaft
Täällä nostetaan Alankomaiden brändiä Heinekenin muodossa.Täällä kisakatsomossa Australian maabrändi nostaa suosiotaan. Toinen Foster's menossa.
Täällä nostetaan Alankomaiden brändiä Heinekenin muodossa.Täällä kisakatsomossa Australian maabrändi nostaa suosiotaan. Toinen Foster's menossa.
Sydney Olympics Never Forget.Pyjamabanaanit
Itse ylemmän kastin herrasmiehenä nautin vain parhaimpia virvokkeita, tällä hetkellä maistuu Cóóp Light Lager kauniista pronssisesta tölkistä, mikä makuelämys.Täällä Ylä-Savon maakunnanosabrändi kohisee kurkusta alas Sandelsin muodossa.
Pultsarin pronssiaItse ylemmän kastin herrasmiehenä nautin vain parhaimpia virvokkeita, tällä hetkellä maistuu Cóóp Light Lager kauniista pronssisesta tölkistä, mikä makuelämys.
Minä kannatan Englantia loppukisat, pistänkö paremmaksi? Joku noissa lädeissä kummalla tavalla viehättää.Minulla noita riittää.
Ronaldo on myös boksissa uhka, kenties tämän tiesitkin.Rollesta on tullu Portugalin oma Preben Elkjaer. Kävelee ja kyttää vaan. Vetääköhän sekin jo kaljaa ja kessuttelee ketjussa?
Täällä nostetaan Alankomaiden brändiä Heinekenin muodossa.
Ja joka tilanteessa kädet levällään tiimikavereille et miks et mulle syöttäny. Kohta varmaan pillahtaa itkuun ja joukkue joutuu lohduttamaan kaveria.Rollesta on tullu Portugalin oma Preben Elkjaer. Kävelee ja kyttää vaan. Vetääköhän sekin jo kaljaa ja kessuttelee ketjussa?
Omia pieruja menee varmaan ennen mitää muita perinteisiä paheita.Rollesta on tullu Portugalin oma Preben Elkjaer. Kävelee ja kyttää vaan. Vetääköhän sekin jo kaljaa ja kessuttelee ketjussa?
En seuraa jalkapalloa.Ronaldo on myös boksissa uhka, kenties tämän tiesitkin.
Pyyhkäisikö jo kyyneleitä, nähdäkseni?Ronaldoa ottaa päähän.
Vaan jos on tuskaa katsoa Ranskan varovaisuutta, niin ei tuo Portugalin keskitysten viljely vakuuta myöskään.
Kyllä päähän puskeminen voi sattua.Voi voi kun sattui. :D
Oli viimeksi joskus noin viisi vuotta sitten. Jos puhutaan siis huippufutiksesta eikä mistään höpöhöpö saudisarjasta.Ronaldo on myös boksissa uhka, kenties tämän tiesitkin.