Mitä katsonut, niin siellä puhutaan vain jäätelöstä ja virvoitusjuomista pelien sijaan. Jotain ihme inside-meemejäkin heittelevät joista ei ymmärrä mitään.Onkohan Yle kateellinen Jatkoajan liveseurannalle? Joka kerta kun avaan lähetyksen Areenasta niin ponnahtaa tuo heidän chattinsa auki. Selvästi haluavat ihmisten siirtyvän sinne, jotta keskustelusta tulisi yhdä laadukasta (ja aiheessa pysyvää) kuin täällä.
Hyvä veto, mutta etukulma. Kyllä veskari varmasti miettii olisiko tuo pitänyt ottaa.
No jos olis vähemmän, niin olisivat jääneet varmaan koppiin.On Hollanilla nyt enemmän yritystä tässä pelissä, mitä oli Itävaltaa vastaan.
Onko siellä puhuttu jäätelöstä?Onkohan Yle kateellinen Jatkoajan liveseurannalle? Joka kerta kun avaan lähetyksen Areenasta niin ponnahtaa tuo heidän chattinsa auki. Selvästi haluavat ihmisten siirtyvän sinne, jotta keskustelusta tulisi yhdä laadukasta (ja aiheessa pysyvää) kuin täällä.
Kai mä en sit vaan osaa katsoa jalkapalloa.No jos olis vähemmän, niin olisivat jääneet varmaan koppiin.
Siinä on myös se helppo, että nehän ei häviä koskaan. Viimeistään lisäajan lisäajalla tasoihin.Lukáš Hradecký olis ottanut kiinni.
Ei se mitään, en minäkään.Kai mä en sit vaan osaa katsoa jalkapalloa.
Onko siellä puhuttu jäätelöstä?
Hyvää teki maali pelille. Tylsä tosin katsoa kun kisaeväät unohtui.
Ehdottomasti. Tosta Koemanin sekoilusta kaks pelaajaa pystyy erottautumaan ja ne on Gakpo ja Simons. Mutta kyllähän Gakpo on ollut sen verran kova, että pitäisi mun mielestä alustavasti piirellä omaan tähdistökentälliseen. No on sinne yksi Williams Jr. kin tyrkyllä.Hollannin kisojen paras pelaaja. Hollannin onnistuminen on tänään hyvin pitkälti kyllä kiinni siitä, että kuinka paljon Gakpolle saadaan palloa pelattu tuonne vasemmalle.
Keskikentällä sitten Edgar Davidsin lasit ja kärjellä Kiralyn verkkarit.