Minä suosisin ennemmin humaaninpaa tarkkuuskiväärikomppaniaa stadionin katolle. Sähköaidasta voi jäädä kitumaan.Pitäisiköhän jatkossa rakentaa kunnon sähköaita erottamaan katsomo kentästä? Ei noita selfie-kuvien hakijoita sekä muita idiootteja jaksa katsella yhtään.
No ihan täyttä höpöhöpöä tällaiset eskosmit. Seppänen tietää yhtä vähän noista kisoista kuin minä golfista.Urheilucastissa epäilivät että kentälle pääsee porukkaa siksi että jonkun haasteen vuoksi kukaan ei enää uskalla kunnolla estää kentälle pyrkiviä. Satut tekemään mustelman niin olet raastuvassa.
Kyllähän se varmaan on totta kun ihan kun seuraa uutisia miten elokapinalaosia on "väkivalloin raahattu" pois kadulta, vaikka muuta keinoahan ei ole kun vetää sieltä pois.
Suomessa saisi istua keskiympyrässä niin kauan kuin haluavat... poliisi huolehtisi turvallisesta tilasta samalla kuin neuvottelisivat ja kehottaisivat kauniisti poistumaan. Lopulta poliisi saisi syytteen, kun kantaisi häiriköt pois...Saksalainen turvallisuuskulttuuri on syvältä. Edes Hartwall Areenalla ei pääse noin helposti kentälle.
Miksi ihmiset ei ymmärrä nimetä lapsiaan oikein. Siksi meillä ei ole tähtiä suomessa.Maalen maalaa taas, käveli vaan tekemään
Taisi olla vieras joka tuota syyksi epäili.No ihan täyttä höpöhöpöä tällaiset eskosmit. Seppänen tietää yhtä vähän noista kisoista kuin minä golfista.
Puolivälieriin.0-3. Voitolla yö....välieriin!
Pitää tehdä kaksoset Vaarallinen Laukaus ja Tulipa Yritettyä Pikku Kikkaa niin on tulevaisuuden maalintekijät selvillä lajiin kuin lajiin.Miksi ihmiset ei ymmärrä nimetä lapsiaan oikein. Siksi meillä ei ole tähtiä suomessa.
Sellainen uhriutumistarina sieltä sitten.Suomessa saisi istua keskiympyrässä niin kauan kuin haluavat... poliisi huolehtisi turvallisesta tilasta samalla kuin neuvottelisivat ja kehottaisivat kauniisti poistumaan. Lopulta poliisi saisi syytteen, kun kantaisi häiriköt pois...