Asiantuntijat olivat kanssani samaa mieltä. Missä sun näytöt?Selvä estäminen Ranskalta. Ei ollu munaa viheltää
Rive nyökyttelee tyytyväisenä kotisohvalla, kun kaikki näissä kisoissa ovat omaksuneet Rivelutionin.Silloin olisi ainakin nähty maaleja.
Kyllä tämä Ranskan kyky laukoa palloa yli ja ohi on ihmeellinen.
Mutta kuka käyttää Lukakun persettä hyväkseen? Ei kai se itse voi vetää omaan perseeseen? No kantapäällä ehkä.Lukaku ratkaisee kulmapotkun jälkitilanteesta oman perseensä kautta 90+4.
Mä luulen, että Giroud tulee kentälle jos peli menee jatkoille. Mutta samaa mieltä, että Kolo Muania parempia vaihtoehtoja löytyisi penkiltä. On tuolla kentällä myös Rabiot ja Carrasco joiden roolia kentällä en ihan ymmärrä.Vähän odottelin Ollia jo kentälle mutta saattaa olla, ettei edes pelaa tänään. Alla kuitenkin vahva kausi Italiassa ja maaleja yli tuplasti enemmän kuin Kolo Muanilla.
Laukoo itse ensin tolppaan, josta se kimpoaa hänen perseeseen ja siitä maaliin.Mutta kuka käyttää Lukakun persettä hyväkseen? Ei kai se itse voi vetää omaan perseeseen? No kantapäällä ehkä.
En tiennyt että Tintti Johansson pelaa Belgialle.En tiedä, onhan tämä nyt helvetin tylsää seurattavaa. Ja heti meinas Tintti tintata häkin.