Mitäköhän Belgian voitto tekisi sen maabrändille?Itse liveseurantaan sitä ei kyllä kaipaa, tänään on onneksi ollut rauhallista.
Mitäköhän Belgian voitto tekisi sen maabrändille?Itse liveseurantaan sitä ei kyllä kaipaa, tänään on onneksi ollut rauhallista.
Joo, itse olen ajatellut tehdä sudokua. Minulla ei onnistu tehdä yhtä aikaa sudokua, kuunnella äänikirjaa ja katsoa jalkapalloa. Pitäisi treenata enemmän.Voisi suosiolla aloittaa jo pilkkukisan. Säästyisi tunti elämästä johonkin järkevämpään tekemiseen kun tämän matsin seuraamiseen.
Melkein meni ääni oikeaan kerjuun :DAnnastiinalle ääni jatkoajan kesäpuumakisaan
Ei tainnut Masan silmät rekisteröidä tätä asiaa kummastakaan kuvakulmasta, missä se näkyi.No ei se kovin erikoinen leikkaus ollut kun näytti tuota ylimääräistä palloa siinä boksin rajalla :D
No ehkä selostajat ei ihan kaikkea kerkeä nähdä. Olispa ollu mielenkiintoinen tapahtuma, jos Ranska olis tehnyt siitä maalinNo ei se kovin erikoinen leikkaus ollut kun näytti tuota ylimääräistä palloa siinä boksin rajalla :D
Huuhkajat tilalle?Harmi, ettei molempia joukkueita voi tiputtaa kerralla.
Tähän OT:na sen verran, että ainakin viikko sitten huhuttiin, että Onana olisi irrotettavissa jollain n. €55-60 miljoonalla. En toki tiedä koskiko tuo mahdollinen hinta vain tuohon kesäkuun loppuun saakka, kun Evertonillakin oli niitä vaikeuksia PSR:n kanssa, että olisivat joutuneet keräämään varoja myymällä liian halvalla jne. Ennen tätä huhuttu hinta oli keväällä jossain n. €65-80M paikkeilla. Älytön ryöstöhän tuo olisi joka tapauksessa, noilla hinnoilla, jonka takia noihin huhuttuihin summiin onkin hieman vaikea uskoa.En oo eri mieltä. Aikamoinen timantti kyllä Evertonilla. Meneekö kesällä kaupaksi jollain 120 miljoonalla Chelseen?
Silloin olisi ainakin nähty maaleja.Huuhkajat tilalle?
Suomi-Itävalta finaali !Huuhkajat tilalle?
Mitäköhän Belgian voitto tekisi sen maabrändille?
Ei päässyt Belgian poika ranskalaisen kanssa saatille. Ihan oikein!
OT:nä totean, että tuo olisi Liverpoolille kuin nyrkki silmään ja telkkä pönttöön. Tuota kaivattaisiin.Tähän OT:na sen verran, että ainakin viikko sitten huhuttiin, että Onana olisi irrotettavissa jollain n. €55-60 miljoonalla. En toki tiedä koskiko tuo mahdollinen hinta vain tuohon kesäkuun loppuun saakka, kun Evertonillakin oli niitä vaikeuksia PSR:n kanssa, että olisivat joutuneet keräämään varoja myymällä liian halvalla jne. Ennen tätä huhuttu hinta oli keväällä jossain n. €65-80M paikkeilla. Älytön ryöstöhän tuo olisi joka tapauksessa, noilla hinnoilla, jonka takia noihin huhuttuihin summiin onkin hieman vaikea uskoa.