Yön Kärppä
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Kärpät
Sellainen puolari, ei hirveästi jäänyt kerrottavaa. Jos näin jatkuu, niin Ranska saa sen yhden huippupaikan toisella puolarilla, saapa nähdä onnistuuko siinä. Belgian pitäisi hieman olla aktiivisempi.
Tämä. Vois enemmän keskittyä peliin. Kyllä tuota politikointia voi tehdä muissa ohjelmissa.Onneks saadaan politiikkaa pöytään täällä pudotuspelien keskuudessa!
Perustele"Ranska pääsi jatkoon tekemättä yhtään maalia" - YLEn toimittaja Ranskasta. Nyt ei ole hän ainakaan jalkapalloa seurannut lainkaan! :DD
Eilinen politiikkajuttu Georgiasta oli hyvä ja mielenkiintoinen, sillä siihen liittyi aidosti jalkapallokulttuuri. Tähän juttuun ei liity.Tämä. Vois enemmän keskittyä peliin. Kyllä tuota politikointia voi tehdä muissa ohjelmissa.
Mua ärsyttää kun jengi jotenkin vittuilee täällä hänen elämäniloisuudesta. Keneltä se nyt on pois jos hymyilee ja säteilee positiivisuutta? Ilmeisesti keskimääräiseltä suomalaiselta on.Tuo Arajuuri on kyllä iloinen kaveri. Haluan samat lääkkeet. Omat lääkkeet aiheuttaa vaan kolotusta ja vitutusta.
Modet voisi lähettää Ylelle noottia, että pysyisivät asiassa.Onneks saadaan politiikkaa pöytään täällä pudotuspelien keskuudessa!
Ehkä tarkoitti, ettei ole tehnyt yhtään pelitilannemaalia? Vissiin jäi sitten artikulaatiosta kiinni"Ranska pääsi jatkoon tekemättä yhtään maalia" - YLEn toimittaja Ranskasta. Nyt ei ole hän ainakaan jalkapalloa seurannut lainkaan! :DD
Ranska teki kaksi maalia alkulohkossa, ei nolla.Perustele
Se on niin poikkeavaa, että itse ainakin olen vähän kateellinen. Mutta ehdottomasti hieno piirre Paukussa!Mua ärsyttää kun jengi jotenkin vittuilee täällä hänen elämäniloisuudesta. Keneltä se nyt on pois jos hymyilee ja säteilee positiivisuutta? Ilmeisesti keskimääräiseltä suomalaiselta on.
Kaikki kyllä tiedämme erittäin hyvin mitä tarkoitettiin, mikä tämän saivartelun ja lapsellisen vänkäämisen pointti oikein on?Ranska teki kaksi maalia alkulohkossa, ei nolla.
Sivu 637 - Teksti-TV
Yllä olevasta linkistä löytyy todiste.
Jaahas, siinä missä Raja lukee mun viestit niin näemmä Härkönen sun viestit! :DFaes on minun suosikkipelaaja Belgian joukkueessa. Teki kerran kaksi maalia Liverpoolille.