red.machine
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Slovakia
Aika epäleväinen olen, voiko tämä yksilösuorituksilla tekohengittäminen riittää enää Sveitsiä vastaan.
Perus Englantia että sitten tyhjästä vastustajalle tuollainen superpaikka.
Jep. Kaikki tämän ymmärtää. Tai liitossa ja eräs jatkoaikaforumisti. On ollut kyllä sellanen masterclass Slovakiaa vastaan, että huhhu. Mitään systemaattista tapaa hyökätä ei ole. Ihan täysin yksilöiden varassa.Southgate on kyllä tosiaan ihan parasta Steve Brucea. Yksilösuoritukset voittavat matseja ja samalla saa olla tekemättä mitään rohkeaa tai taktisesti fiksua.
Helvetisti isompi rike, ku kova rappaus keskialueella.Annetaanko filmauksesta enää kortteja? Sakalle ja Bellinghamille olisi tänään kyllä voinut kortit antaa rankkarialueella kaatuiluista.
Four more years!!Southgatelle jatkosopimus
Valioliigasta ei muuten ollut tällä kaudella yhtään joukkuetta Mestarien liigan tai Eurooppa-liigan välierävaiheessa. Konferenssiliigaan sentään saivat välierään Aston Villan siitäkin farmiliigastaNämä mulle ne tunnetuimmat tästä poppoosta ja vähän olen ihmetellyt missä ovat ja onko Bundes- ja LaLiiga niin paskoja sarjoja... No onhan ne, mutta silti.
Vaikka Kane on voittomaalissa kiinni niin on tämä peli näyttänyt, että Englanti on aivan täysin Bellinghamin joukkue.Sinänsä hieman ironista, mutta Englantihan on tässä ottelussa osoittanut sitä voittamisen kulttuuria viimeisen päälle. Tehdään maali silloin kun on pakko ja laitetaan jauhot suuhun heti perään.
Hyvässä tuloksessa ovat kiinni eikä pelikään paskaa ole ollut. Niin?Sinänsä hieman ironista, mutta Englantihan on tässä ottelussa osoittanut sitä voittamisen kulttuuria viimeisen päälle. Tehdään maali silloin kun on pakko ja laitetaan jauhot suuhun heti perään.
Kysymys onko pituus ikuinen vai 10vuottaSouthgatelle jatkosopimus
No siis jos ei auennut niin ironista siksi että Englantiahan pidetään arvokisoissa suunnilleen häviämisen kulttuurin symbolina. Tänään ovat olleet kaikkea muuta.Hyvässä tuloksessa ovat kiinni eikä pelikään paskaa ole ollut. Niin?
Ei tule tapahtumaan. Olisi Kanelle nöyryyttävä temppu tehdä tuo ellei Kane sitten itse antaisi sitä, mihin en usko. Ja siis tämä oletuksena, että Kane ei ole loukkaantunut MM-kisojen 2026 aikaan. Jos on, niin sitten Bells voi olla kapetsi.Vaikka Kane on voittomaalissa kiinni niin on tämä peli näyttänyt, että Englanti on aivan täysin Bellinghamin joukkue.
Ensi kisoissa jo sitten nauha kädessä?
Ei ole oikea hetki väitellä tästä, mutta Englannin liiga on planeetan paras monella mittarilla vaikken sitä seuraakaan. Ymmärruksessäni sitä vastoin ei ole vikaa, ainakaan tämän suhteen. Eteenpäin.Valioliigasta ei muuten ollut tällä kaudella yhtään joukkuetta Mestarien liigan tai Eurooppa-liigan välierävaiheessa. Konferenssiliigaan sentään saivat välierään Aston Villan siitäkin farmiliigasta