Yön Kärppä
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Kärpät
Pakko olla samaa mieltä @Roger Moore kanssa että kyllähän tuo Pickford välillä näyttää kiukkuiselta pojalta karkkikaupassa! :D
Milloin minä niin olen sanonut?Pakko olla samaa mieltä @Roger Moore kanssa että kyllähän tuo Pickford välillä näyttää kiukkuiselta pojalta karkkikaupassa! :D
Mutta siltikin sekä Bayern että Englannin peli on sakannut (ei Bukayo).Kanen kauden 48:s maali ja viimeiseen neljään maajoukkueturnaukseen 14 maalia. Ei hassummin.
Aerodynaaminen, ei ainakaan tuu hiukset silmille.Pickfordilla on hiuksissa niin paljon geeliä että voisi kuvitella menevän suoraan yökerhoon.
Aika monesta vastaavasta olisi pitänyt sitten laputtaa slovakki myös.Kane vetää nappikset edellä kylkeen.. missä punainen
Pakko olla samaa mieltä @Roger Moore kanssa että kyllähän tuo Pickford välillä näyttää kiukkuiselta pojalta karkkikaupassa! :D
No ei perkele anteeksi, sehän olikin @FASlapsi joka näin sanoi. Pahoittelut sekaannuksesta.Milloin minä niin olen sanonut?
Raymond Domenech oli tässä mestari.Southgate on kyllä tosiaan ihan parasta Steve Brucea. Yksilösuoritukset voittavat matseja ja samalla saa olla tekemättä mitään rohkeaa tai taktisesti fiksua.
Nämä mulle ne tunnetuimmat tästä poppoosta ja vähän olen ihmetellyt missä ovat ja onko Bundes- ja LaLiiga niin paskoja sarjoja... No onhan ne, mutta silti.Kane ja Bellingham nousivat esiin juuri silloin kun oli tiukin paikka.
En tiedä monivuotinen lappu kaverilla, mutta löisin muutaman vuoden tuohon päälle.Southgatelle tämä voitto varmaan antaa taas itseluottamusta. Mitään ei tarvitse vaihtaa ja samalla kokoonpanolla voi jatkaa Sveitsiä vastaan.
Sinänsä hieman ironista, mutta Englantihan on tässä ottelussa osoittanut sitä voittamisen kulttuuria viimeisen päälle. Tehdään maali silloin kun on pakko ja laitetaan jauhot suuhun heti perään.Nämä mulle ne tunnetuimmat tästä poppoosta ja vähän olen ihmetellyt missä ovat ja onko Bundes- ja LaLiiga niin paskoja sarjoja... No onhan ne, mutta silti.