Oli vielä ihan älyttömästi sivuverkon puolella, umpipaska suoritus tuohon ripariin.Miten sä tosta saat ohi Maier
Oli vielä ihan älyttömästi sivuverkon puolella, umpipaska suoritus tuohon ripariin.Miten sä tosta saat ohi Maier
Tämän olen itsekin pannut tässä ottelua seuratessani merkille.Kroatia ei oo jotenkin yhtä hyvä kun mitä muistin.
Joo on se. Toki onhan Espanja tosiaan voittanutkin ilman kunnollista hyökkääjää. Kyllä Espanjassa on muitakin kysmysmerkkejä Moratan lisäksi. Laitapakit ja maalivahti onko ihan maaian kärkeä? Riittävä on ehkä sana mitä voisin käyttää.Ihan hyvä hyökkääjä Morata on mutta kyllä tuo Espanjan kärkipelaajien taso on vaan aika kapea.
Onhan noi aiempien kisojen kovimmat nimet Modric 38 v ja Perisic 35 v. Taisi Kroatian parhaat vuoden jo mennä. Gvardiol taitaa olla ainut nuorempi huippupelaaja.Tämän olen itsekin pannut tässä ottelua seuratessani merkille.
Petriä päähän ja Juhaa leukaan.Petriä pallolla päähän. Ihan kuin omissa pihapeleissä junnuna.
Pedri on Espanjan Lasse Kukkonen, blokkaa laukauksia naama edellä jo puolesta kentästä.
Vähän jopa yllätyin että Morata osui.
Kyllä mä ostan Espanjan olevan näissä kisoissa ihan siinä ykköshaastajien porukassa. Tuo keskikentän pallovarmuus on vaan helkkarin kova Ruizin, Pedrin ja Rodrin myötä.Joo on se. Toki onhan Espanja tosiaan voittanutkin ilman kunnollista hyökkääjää. Kyllä Espanjassa on muitakin kysmysmerkkejä Moratan lisäksi. Laitapakit ja maalivahti onko ihan maaian kärkeä? Riittävä on ehkä sana mitä voisin käyttää.
Tuntuu että nuo räikeimmät saanut kai karsittua pelistä, muistuu mieleen aikoinaan kun Morata olisi voinut tehdä useassa pelissä useampia maaleja, mutta oli aina sen metrin paitsiossa niissä.Ja ettei ollut edes paitsiossa...
Bensa loppu jo tältä sukupolvelta. Samaa moni tulee varmasti ihmettelemään Tanskan ja Belgian osalta.Kroatia ei oo jotenkin yhtä hyvä kun mitä muistin.
Hyvä ettei tee.Voi luoja miksi nuo ei tee?
3-0 olisi lopullinen kuolinisku. Miksi tätä toivot?Tehkää nyt yksi ennen puoliaikaa, c'mon, tehdään peli vielä.
Bensa loppu jo tältä sukupolvelta. Samaa moni tulee varmasti ihmettelemään Tanskan ja Belgian osalta.