Jalkapallon EM 2024 – liveseuranta

  • 92 410
  • 4 303

HokiJone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Luleå HF
Taitaa olla Modricille viimeiset arvokisat.
 

hooceebruins

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins, Janette Lepistö
Luka Modric, nostan lippistä.
 
Suosikkijoukkue
Manchester United, Bruceola
Espanja on kyllä kova mutta kumma, että edelleen Morata on tuon maan ykköskärki.
 

Niilo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara
Löyty VHS:ltä Davorin temput MM98:lta junnuna, faijan mulkero nauhotti jonkun paskan leffan sen päälle kuukausi myöhemmin, että vitutti silloin.

Ite vedin aikanaan Bondin kasetille jossa oli naapurin tytön häät. Itekkin olin mukana niissä häissä, sulhaspoikana vai mitä ne ny on... Olin varmaan 10 v siinä. Niistä häistä on kohta varmaan 30 v tjsp

Mutsi ei oikein ymmärtänyt että et muuta kasettia löytäny. No siinä kiireessä en.
 

MegaForce

Jäsen
Onkohan hän siellä tänään? Jos joo, voisi hypätä Kroatian kelkkaan.
 

Liitteet

  • Screenshot_20240615-190420_Chrome.jpg
    Screenshot_20240615-190420_Chrome.jpg
    438,6 KB · kertaa luettu: 51

Zaster

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Ite vedin aikanaan Bondin kasetille jossa oli naapurin tytön häät. Itekkin olin mukana niissä häissä, sulhaspoikana vai mitä ne ny on... Olin varmaan 10 v siinä. Niistä häistä on kohta varmaan 30 v tjsp

Mutsi ei oikein ymmärtänyt että et muuta kasettia löytäny. No siinä kiireessä en.
Muistan kanssa tuon ajan kun tiedostoja ei paljon palauteltu :D
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Torres oli kans kova.
 

Janilzki

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Forza Azzurri
Vielä muutama tunti ja sitten alkaa päivän kohokohta eli Italian ja Albanian välinen ottelu. Vaikka olenkin kova Italian maajoukkueen kannattaja, en kuolemaksenikaan osaa nimetä yhtään heidän pelaajaansa. Odotettavissa lienee joko tylsä ottelu, jossa Albania vetäytyy kilpikonnapuolustukseen koko joukkueen vahvuudelta tai sitten kunnon maali-iloittelu, jossa tahtipuikkoa heiluttaa italialaiset.

Vähän samat fiilikset. Paperilla tämän pitäisi olla 4-0 iloittelu, mutta selkäpiissä pelko nihkeästä, jopa vaikeasta pelistä. Toivottavasti pelko on turha. Scamaccalle tekisi hyvää osua heti.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös