Jalkapallon EM 2024 – liveseuranta

  • 200 449
  • 8 763

Mazaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Karsinnat
Ekan kerran osu Avausmaaliveikkauksessa maalintekijä oikein. Ajaksi laitoin 63minuuttia, joten tuskin tulee Yleisradiolta postia...
Eikö jossain Ronaldon maalissa ollut maalintekijä ja kellonaika oikein yli 500 veikkaajalla, joten kyllä tämäkin kombo on kymmenillä?
 

Jaksaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, NHL
Aika vähän pelejä tullut tsiigattua (kesä ulkona!) mutta jotenkin fiilis että nämä kisat on tänä vuonna ollut tavallista tylsempiä.

Perustelut: ei oikein mitään draamaa, ei säväyttäviä suorituksia, yksikään maa ei oikein ole noussut muiden yläpuolelle, Suomi ei mukana...

Oonko mä väärässä vai vai katsonut vain (harvat) väärät pelit?
Viihdyttävimmät eurot pitkään aikaan, joten hiukan kummallinen mielipide.
 

Harhasyöttö

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP sympatiat: HIFK
Aika vähän pelejä tullut tsiigattua (kesä ulkona!) mutta jotenkin fiilis että nämä kisat on tänä vuonna ollut tavallista tylsempiä.

Perustelut: ei oikein mitään draamaa, ei säväyttäviä suorituksia, yksikään maa ei oikein ole noussut muiden yläpuolelle, Suomi ei mukana...

Oonko mä väärässä vai vai katsonut vain (harvat) väärät pelit?
Mitäs kiinnostavaa siinä on jos yks maa olisi ylitse muiden? Eikö just se tasaisuus tuo kiinnostavuutta peleihin? Ollut mielestäni erittäin viihdyttävät kisat tähän asti paria peliä lukuunottamatta.
 

Voranen

Jäsen
Aika vähän pelejä tullut tsiigattua (kesä ulkona!) mutta jotenkin fiilis että nämä kisat on tänä vuonna ollut tavallista tylsempiä.

Perustelut: ei oikein mitään draamaa, ei säväyttäviä suorituksia, yksikään maa ei oikein ole noussut muiden yläpuolelle, Suomi ei mukana...

Oonko mä väärässä vai vai katsonut vain (harvat) väärät pelit?
Ei voi kyllä allekirjoittaa tätä. Paljon hienoja kaukolaukausmaaleja, suurin osa peleistä ihan viihdyttäviä (poislukien Ranska-Hollanti ja Englannin pelit).
 

MegaForce

Jäsen
Aika vähän pelejä tullut tsiigattua (kesä ulkona!) mutta jotenkin fiilis että nämä kisat on tänä vuonna ollut tavallista tylsempiä.

Perustelut: ei oikein mitään draamaa, ei säväyttäviä suorituksia, yksikään maa ei oikein ole noussut muiden yläpuolelle, Suomi ei mukana...

Oonko mä väärässä vai vai katsonut vain (harvat) väärät pelit?
Olet väärässä. Upeita maaleja ollaan nähty, sekä yllättäviä tuloksia.
 

Steril

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kivikovat liiganousijat
Aika vähän pelejä tullut tsiigattua (kesä ulkona!) mutta jotenkin fiilis että nämä kisat on tänä vuonna ollut tavallista tylsempiä.

Perustelut: ei oikein mitään draamaa, ei säväyttäviä suorituksia, yksikään maa ei oikein ole noussut muiden yläpuolelle, Suomi ei mukana...

Oonko mä väärässä vai vai katsonut vain (harvat) väärät pelit?
Paremmat kisathan nämä ovat olleet kuin monet edelliset. Ainakin tähän asti.
 

Niilo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara
Tällä tuloksella Italia ois "vahvoilla" top 4 3 pisteessä kun maaliero -1. Unkarilla se on -3. Ja muissa lohkoissa tulee "miinuksia" maaleissa vielä
 

Steril

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kivikovat liiganousijat
Tällä tuloksella Italia ois "vahvoilla" top 4 3 pisteessä kun maaliero -1. Unkarilla se on -3. Ja muissa lohkoissa tulee "miinuksia" maaleissa vielä
Unkarissa varmaan toivotaan hartaasti Italian tasoitusta tällä hetkellä.
 

YamahaGPR

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Ok, näköjään sitten ollut hienot kisat, hieno juttu.

Valioliigaa kun tuli talvella tsiigailtua niin välillä mietin että tämä on ihan skeidaa. Ehkä vain nähnyt vääriä pelejä.

Kesä Suomessa niin lyhyt että ulkona olo tullut maksimoitua. Tämä Cro-ITA peli nyt kyllä viihdyttävä!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös