ketjuruletti
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- yks jengi Stadista
Olisihan se jännää jos kaikki vanhat arvokisat pelattaisiin ikäänkuin uudelleen VAR:n kanssa ja maaleja hylättäisiin. Voisivat tulokset vähän muuttua ja jokunen oikeusmurha peruuntua.
Onhan varrin käyttö tuollaisissa tilanteissa aivan naurettavaa paskaa. En haluaisi ikinä nähdä jääkiekossa, että ennen maalia tuomarilta ohi mennyt kenttäpelaajaan kohdistunut rike veisi syntyneen maalin pois. Varsinkaan kun tässä tapauksessa tuo Musialan rike ei vaikuttanut maalin syntyyn, vaan puolustava pelaaja ehti purkaa pallon ennen kuin itse rike tapahtui.Öyh öyh vitun var varasti maalin öyyyyh
Eikö jääkiekossakin välillä katella niitä millin paitsioita, jotka on tapahtunut 25 sekuntia ennen maalin syntyä?Onhan varrin käyttö tuollaisissa tilanteissa aivan naurettavaa paskaa. En haluaisi ikinä nähdä jääkiekossa, että ennen maalia tuomarilta ohi mennyt kenttäpelaajaan kohdistunut rike veisi syntyneen maalin pois. Varsinkaan kun tässä tapauksessa tuo Musialan rike ei vaikuttanut maalin syntyyn, vaan puolustava pelaaja ehti purkaa pallon ennen kuin itse rike tapahtui.
Joo täyttä paskaa sekin.Eikö jääkiekossakin välillä katella niitä millin paitsioita, jotka on tapahtunut 25 sekuntia ennen maalin syntyä?
Eikö alkulohkojen päätöskierrokset ole "aina" pelattu tällä tyylillä?
Onneks fudis on tunnetusti niin runsasmaalinen laji ettei toi haittaa. Eiku...Olen nähnyt nyt kahteen päivään enemmän hylättyjä kuin hyväksyttyjä maaleja.
Alkais riittää. Hyvä renki, mutta helvetin huono isäntä.
Katsotaan, ja sekin on ihan pelleilyä. Mutta viheltämättömiä kamppeja tms. ei sentään katsella.Eikö jääkiekossakin välillä katella niitä millin paitsioita, jotka on tapahtunut 25 sekuntia ennen maalin syntyä?
Surkea tilanne kieltämättä.Ei edes ole meidän kovinta asiantuntijaa kertomassa mulle kuinka mun pitäisi tuntea tuosta tilanteesta
Enemmän täällä tulee maaleja kun Hifkin peleissä.Onneks fudis on tunnetusti niin runsasmaalinen laji ettei toi haittaa. Eiku...
No HIFKn pelit kestää vaan 60min. Pelaavat muistaakseni siitä 20.Enemmän täällä tulee maaleja kun Hifkin peleissä.
Mites Jamppaprojekti etenee?Erkka aivan pihalla, minä tiedän paremmin miten VAR toimii. Sainko paikan?