Jalkapallon EM 2024 – liveseuranta

  • 199 894
  • 8 763

Niilo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara
Ukraina saanut kanssa painetta hyökkäyspäässä. Vähän sellaista sekavaa ja hätäistä peliä. Puuttuu tarkkuus ja "rauhallisuus".
Jokainen vaan koettaa potkia ja silleen.
Vähän rauhoitusta ja lisätään painetta.
Kyllä se maali sieltä tulee
 

redpecka

Jäsen
Mulle jäi epäselväksi mikä noista oli se paitsio, joka vihellettiin. Tolppalaukauksessa oli kyllä yksi ukrainalainen veskarin edessä, osumatta tosin palloon, mutta katsottiinko että hämäsi veskaa ja näin osallistui peliin?
 

Niilo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara
Mulle jäi epäselväksi mikä noista oli se paitsio, joka vihellettiin. Tolppalaukauksessa oli kyllä yksi ukrainalainen veskarin edessä, osumatta tosin palloon, mutta katsottiinko että hämäsi veskaa ja näin osallistui peliin?

Jos se oli se lätkästä tuttu visuaalinen häirintä?
 

torreira#11

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Arsenal
Lähtisköhän nämä Ukrainan futarit rintamalle hakeen motivaatiota, vähän Usykin malliin? No joo, se on nyrkkeilyn raskaan sarjan kiistaton mestari, ja nämä on geelitukkaisia futareita. Ei varmaan pitäis samaan juttuun sisällyttää näitä?
 

Niilo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara
Kivasti YLE saanu noita henkilöitä tuonne Studioon. Mukavia henkilöitä. Kivan oloinen tämä Heidi tjsp.
 

Malkkinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
No nyt alkaa jo itse asiassa näyttämään paremmalta. Aiemmin Ukrainan pallollinen pelaaminen oli heikkoa, miehet olivat välillä missä sattuu eivätkä kolmiot liikkuneet organisoidusti.
Mitä nämä kolmiot on mitä jokainen joukkue tuntuu käyttävän näissä kisoissa?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös