Semmoinen turisti. Eipä oo sinusta aidoksi seuraajaksi...
Oon ehkä enemmän lätkäjätkä
Semmoinen turisti. Eipä oo sinusta aidoksi seuraajaksi...
Harvoin kolmen maalin peli ihan näin tylsä on.Skotit niin paskoja että ei voi mitään, toki Saksakin loistava, mutta ei mitään jakoa, tylsää on.
Samat jutut kiertävät kisoista toiseen, mutta se kuuluu asiaan. Finaalissakin varmasti hassutellaan, usko pois.On kyllä paskin arvokisa-avaus henkilömuistiin kun muistelemme täällä vain muinaisia tuloksia ja harrastefutiksen syndien paksuutta.
Venäläinen kuoli jo mutta minä oon vieläkin täällä!
Joku tuttava varmaan antoi sille kännykän saunaan että voi kirjottaa viimeisiä sanojaan.Voisitko mennä takaisin sinne saunaan?
Tuskin kukaan, kun saisin rahoja jos Saksa voittaisi vähintään neljällä maalilla. 3-0 päättyy.Eipä tässä paljoa jännitettävää ole. Skotit kolme maalia perässä ja yhden vajaalla. Ei oikein lähde takaa-ajo. Kuka tekee Saksan neljännen?
Eipä tässä paljoa jännitettävää ole. Skotit kolme maalia perässä ja yhden vajaalla. Ei oikein lähde takaa-ajo. Kuka tekee Saksan neljännen?
Hänellä on yhtä hyvä vasuri kuin minulla.Vaihdosta kentälle tuoe Sané ajassa 67.23
Kuuntelen.
Tämä on se mitä Tah sanoi kortin saatuaan.
Hänellä on yhtä hyvä vasuri kuin minulla.
Eikä näy edes lippuja. Välillä ärsyttää tuollainen kaiken pelkistäminen.Nyt tuli vasta mieleen että ei ole edes grafiikoissa tuota punaista korttia, hyvin ollaan menty taaksepäin tekniikassa.
Pitaa pahaa Han on tehnyt?Tämä on se mitä Tah sanoi kortin saatuaan.
Eiks Korealla ollut joku kova Han?Pitaa pahaa Han on tehnyt?
Niillä on ainakin Son. Son kova pelaa futista.Eiks Korealla ollut joku kova Han?
Itsellä ihan tykkivasuri, kerran tein piirisarjassa maalin vasurilla kun potkaisin 20m päästä maalista sillä, osuin ensin nurmeen ja sitten palloon, pallo vieri madellen veskaa kohti joka koitti ottaa sen jalalla haltuun, mutta pelattiin jossain pellolla ja se pallo pomppasi sen jalan yli ja vieri juuri ja juuri maaliin.Hänellä on yhtä hyvä vasuri kuin minulla.
Sehän olisi mennyt maaliin, jos maalivahti ei olisi torjunut.Oli kyllä tulinen veto