Kyllä, yllätyin kuinka aseeton Skotlanti on ollut.Olihan se Saksa kova, mutta oli kyllä umpipaska Skotlantikin, ei pahempi tasotikku näytä olevan.
Voisitko mennä takaisin sinne saunaan?Venäläinen kuoli jo mutta minä oon vieläkin täällä!
Tais olla näin, ei ainakaan finaalissa pelannut.Missä Ballack otti keltaisen ja modet antoi penalttia finaaliin?
Omat ekat oli ihan paskat, sukat ja teippi piti niitä paikoillaan, sit joskus kun käytiin ihan Tukholmassa asti niin Åhlensista vai mikä se iso tavaratalo siel on ni ostin Selectin "puettavat" halvalla itelleni, loppupeleissä ne kulkeutus joku 20v jälkeenpäin siskonpojalle!!On kyllä paskin arvokisa-avaus henkilömuistiin kun muistelemme täällä vain muinaisia tuloksia ja harrastefutiksen syndien paksuutta.
Semmoinen turisti. Eipä oo sinusta aidoksi seuraajaksi...
Harvoin kolmen maalin peli ihan näin tylsä on.Skotit niin paskoja että ei voi mitään, toki Saksakin loistava, mutta ei mitään jakoa, tylsää on.
Samat jutut kiertävät kisoista toiseen, mutta se kuuluu asiaan. Finaalissakin varmasti hassutellaan, usko pois.On kyllä paskin arvokisa-avaus henkilömuistiin kun muistelemme täällä vain muinaisia tuloksia ja harrastefutiksen syndien paksuutta.
Venäläinen kuoli jo mutta minä oon vieläkin täällä!
Joku tuttava varmaan antoi sille kännykän saunaan että voi kirjottaa viimeisiä sanojaan.Voisitko mennä takaisin sinne saunaan?
Tuskin kukaan, kun saisin rahoja jos Saksa voittaisi vähintään neljällä maalilla. 3-0 päättyy.Eipä tässä paljoa jännitettävää ole. Skotit kolme maalia perässä ja yhden vajaalla. Ei oikein lähde takaa-ajo. Kuka tekee Saksan neljännen?
Eipä tässä paljoa jännitettävää ole. Skotit kolme maalia perässä ja yhden vajaalla. Ei oikein lähde takaa-ajo. Kuka tekee Saksan neljännen?
Hänellä on yhtä hyvä vasuri kuin minulla.Vaihdosta kentälle tuoe Sané ajassa 67.23
Kuuntelen.
Tämä on se mitä Tah sanoi kortin saatuaan.
Hänellä on yhtä hyvä vasuri kuin minulla.
Eikä näy edes lippuja. Välillä ärsyttää tuollainen kaiken pelkistäminen.Nyt tuli vasta mieleen että ei ole edes grafiikoissa tuota punaista korttia, hyvin ollaan menty taaksepäin tekniikassa.
Pitaa pahaa Han on tehnyt?Tämä on se mitä Tah sanoi kortin saatuaan.
Eiks Korealla ollut joku kova Han?Pitaa pahaa Han on tehnyt?