Mitäs helkkaria. Minun ulottuvuudessani Saksa pelasi finaalissa.Jonnet ei muista mutta Etelä-Korea tiputti Saksan jatkosta Etelä-Koreassa. Fair und square.
Oikeasti vieläkin sylettää ne kisat.
Mitäs helkkaria. Minun ulottuvuudessani Saksa pelasi finaalissa.Jonnet ei muista mutta Etelä-Korea tiputti Saksan jatkosta Etelä-Koreassa. Fair und square.
Ette sentään 70-luvun Panenkaa?Justiin vähän aikaa sitten kateltiin serkun kanssa 80-luvun puolen välin Uefa Cupin rankkareita. Viidentoista metrin vauhdit ja pallo maalin kattoon.
Kun miettii 2014 Minskin kusetusta lätkässä, niin 2002 oli ihan uskomaton useissa jatkopeleissä jatkunut kusetus siihen verrattuna.Jonnet ei muista mutta Etelä-Korea tiputti Saksan jatkosta Etelä-Koreassa. Fair und square.
Näissä VAR-tarkistuksissa pitäis olla käytössä ammattiraadit ja sitten lopullinen päätös puhelinäänillä. Siinä olis eurohuumaa kerrakseen.
Olen katsonut samaa. Mullakin oli mammuttimaiset säärisuojat polviin asti höntsäpeleissä verrattuna maailman tähtiin. Vielä sellaset pampulaluu-pädit pampulaluiden kohdalla.On muuten noi säärisuojat nykyään ihan naurettavia. Sellaisia mitä lapset käyttivät ennen.
Panenkat tulee aina kun käydään itse potkimassa rankut.Ette sentään 70-luvun Panenkaa?
Itsellä kanssa oli niin löysät nilkat et käytti noita ekstranilkkapadeja, hyvin toimi.Olen katsonut samaa. Mullakin oli mammuttimaiset säärisuojat polviin asti höntsäpeleissä verrattuna maailman tähtiin. Vielä sellaset pampulaluu-pädit pampulaluiden kohdalla.
Mitäs helkkaria. Minun ulottuvuudessani Saksa pelasi finaalissa.
Mulla Baggiot!!Panenkat tulee aina kun käydään itse potkimassa rankut.
Peli päättys 2-0 niin arvaa itse.Brasiliaa vastaan ? Ronaldo tjsp teki 2 vai 3 finaalissa
No niinpä olikin. Tein vielä hyvän tilin noissa kisoissa, olisi pitänyt muistaa. Oliko Italia ja Espanja jotka tiputettiin kotiyleisön riemuksi.Kun miettii 2014 Minskin kusetusta lätkässä, niin 2002 oli ihan uskomaton useissa jatkopeleissä jatkunut kusetus siihen verrattuna.
Mutta kyllä siellä oli Brassit ja Sakut finaalissa.
Juu ja se Italia peli oli sellainen huumoripeli tuomarilta, että suosittelen katsomaan Youtubesta highlightit siitä pelistä jos unohtunut.No niinpä olikin. Tein vielä hyvän tilin noissa kisoissa, olisi pitänyt muistaa. Oliko Italia ja Espanja jotka tiputettiin kotiyleisön riemuksi.
Peli päättys 2-0 niin arvaa itse.
Juu Etelä-Korea tiputti Italian ja Espanjan.Kun miettii 2014 Minskin kusetusta lätkässä, niin 2002 oli ihan uskomaton useissa jatkopeleissä jatkunut kusetus siihen verrattuna.
Mutta kyllä siellä oli Brassit ja Sakut finaalissa.
Missä Ballack otti keltaisen ja modet antoi penalttia finaaliin?Juu Etelä-Korea tiputti Italian ja Espanjan.
Saksalle hävisivät välierän 0-1.
Semmoinen turisti. Eipä oo sinusta aidoksi seuraajaksi...Eiks siitä oo 22 v aikaa. Ei kaikkea voi muistaa
On kyllä paskin arvokisa-avaus henkilömuistiin kun muistelemme täällä vain muinaisia tuloksia ja harrastefutiksen syndien paksuutta.Missä Ballack otti keltaisen ja modet antoi penalttia finaaliin?
Skotit niin paskoja että ei voi mitään, toki Saksakin loistava, mutta ei mitään jakoa, tylsää on.On kyllä paskin arvokisa-avaus henkilömuistiin kun muistelemme täällä vain muinaisia tuloksia ja harrastefutiksen syndien paksuutta.