Yön Kärppä
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Kärpät
Laitoit saunan päälle, olutta on, minä tarjoan.Minä menen saunaan. Odotan että peli on 2-2 kun tulen takaisin.
Laitoit saunan päälle, olutta on, minä tarjoan.Minä menen saunaan. Odotan että peli on 2-2 kun tulen takaisin.
Saako Skotlanti tällä puoliajaĺla yhtään hyökkäystä aikaan?
Pyh, ainaski yhden lohkon :DSehän ei itse asiassa edes ollut itse kisojen avausottelu.
@WarWas on jonne!Sehän ei itse asiassa edes ollut itse kisojen avausottelu.
Varovainen kymppisäännön kanssa :D@WarWas on jonne!
Laitoit saunan päälle, olutta on, minä tarjoan.
Jonnet ei muista, että viime kisojen avauspelissä pelasivat Turkki ja Italia Rooman illassa.Jonnet ei muista, että viime kisojen avauspelissä pelas Suomi eikä muuten ollut helppo vastustaja!!
Antaa tulla, tilillä on tilaa.Varovainen kymppisäännön kanssa :D
Juuh, testasin vaan!!@WarWas taitaa testata, mitä me vanhukset muistetaan.
Monasti nistihköistä tuntuu siltä.Oon vieläkin katkera 90-kisojen pilkusta. Aina Diegoa sorrettiin.
Tarkkana siellä. Minuutilla 17 Skotit sai pallon pelaamalla yli puolirajan. Ihan oikein tuomittu sivurajaheitto oli kyllä.Saako Skotlanti tällä puoliajaĺla yhtään hyökkäystä aikaan?
Minkä Joachim sille voi, että piti aromista.Saksan valmentaja muistuttaa Coldplayn laulajan ja Saku Koivun risteytystä. Hyvä kun siitä kulahtaneesta nuuhkuttelijasta päästiin eroon. Saksahan näyttää todella raikkaalta!
Sauna-Timon ennätys voi rikkoontua.Aika pitkään saa muuten @FASlapsi olla saunassa, että peli on 2-2.
Kunhan ei sauno kuin Timppa aikoinaan.Aika pitkään saa muuten @FASlapsi olla saunassa, että peli on 2-2.
Menee jännäksi, jos Saksa tekee kolmannen.Sauna-Timon ennätys voi rikkoontua.
Aika pitkään saa muuten @FASlapsi olla saunassa, että peli on 2-2.
Ennemmin Timppa kuin se ryynänen.Kunhan ei sauno kuin Timppa aikoinaan.