Eikä kovin seksikkäät pöksyt edes.Skotlanti on paskempi kuin SexyPöxyt.
Kyl tasoero on tosi valtava. Onkohan kisojen suurin?
Havertz, Ballack, Völler, Rommel, mitä näitä on.Saksalla on ihan ok seppää laittaa tuohon n. 16 metriin vaparia vetämään :D
Brehmelle pilkut.Havertz, Ballack, Völler, Rommel, mitä näitä on.
Nii sekin varsinki Georgia-Portugali siinä lohkos. Huomenki Italia-Albania.Eikös siellä ole joku Georgia kanssa ?
No siis tästä pelistähän tulee mieleen juuri joku Veikkausliigajengi vs kolmosdivarin jengi cup-matsi jossa heikompi joukkue tulee peliin hirveällä höyryllä ja tahdolla mutta turpaan tulee väistämättä niin että tukka taipuu.Skotlanti on paskempi kuin SexyPöxyt.
Jonnet ei muista, että viime kisojen avauspelissä pelas Suomi eikä muuten ollut helppo vastustaja!!Eli Saksassa nää pidetään, luonnollisesti eka peliksi valittu helppo.
Laitat saunapuhelimella pelin pyörimään niin kuin kaikki muutkin ihmiset.Minä menen saunaan. Odotan että peli on 2-2 kun tulen takaisin.
Oon vieläkin katkera 90-kisojen pilkusta. Aina Diegoa sorrettiin.Brehmelle pilkut.
Saksan valmentaja muistuttaa Coldplayn laulajan ja Saku Koivun risteytystä. Hyvä kun siitä kulahtaneesta nuuhkuttelijasta päästiin eroon. Saksahan näyttää todella raikkaalta!
Se oli lapsuuden karmeita hetkiä.Oon vieläkin katkera 90-kisojen pilkusta. Aina Diegoa sorrettiin.
Jonnet ei muista, että viime kisojen avauspelissä pelas Suomi eikä muuten ollut helppo vastustaja!!
Sehän ei itse asiassa edes ollut itse kisojen avausottelu.Jonnet ei muista, että viime kisojen avauspelissä pelas Suomi eikä muuten ollut helppo vastustaja!!
Kyl tasoero on tosi valtava. Onkohan kisojen suurin?