Jalkapallokeskustelun Dream Team: Vasen puolustaja

  • 4 287
  • 53

Paras vasen puolustaja on?


  • Äänestäjiä
    295
  • Poll closed .

Fordél

Jäsen
eagle kirjoitti:
Niin, tämä taas johtuu kyllä hyvin pitkälti siitä että suuri osa äänestää "omaa poikaa" seuralasit päässä, eikä objektiivisesti miettien. Olen kyllä samaa mieltä itse asiasta.

Itse olen toistaiseksi äänestänyt vain yhtä oman suosikkijoukkueeni pelaajaa ja tämä pitää loppuun saakka. Tämä sinällään kyllä ihan objektiivisesti vielä.

Itse en äänestänyt yhtään oman suosikkijoukkueen pelaajaa vaan menen aika pitkälti fiilispohjalta. Tällä tasolla kun ollaan niin homma on aika pitkälti kiinni makuasioista ja kokonaisuudesta. Joku sopii tiettyyn kokonaisuuteen ja toinen taas toiseen. Siksi voisi olla, että tuollainen all star joukkue ei pakosti toimisi yhdessä vaikka sen osaset olisivat maailman huippua.
 

eagle

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Pittsburgh
Zambrotta vei homman selvästi, mutta vain 3 pelaajaa jäi ilman ääniä. Eli nyt on sitten laitapuolustajat valittu joukkueeseen. Penkille pääsi oikealta G.Neville ja laidoilla aloituksessa on Dani Alves ja Zambrotta. Toistaiseksi puolustus vaikuttaa dynaamiselta, hyökkäyksiin pystyvältä, mutta silti omanpäänsä hyvin hoitavilta. Oma listani näistä sitten toiveiden mukaisesti illalla.
 

eagle

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Pittsburgh
Oma top-30

1.Gianluca Zambrotta
2.Phillipp Lahm
3.Marek Jankulovski
4.Eric Abidal
5.Ashley Cole
6.Fabio Grosso
7.Patrice Evra
8.Antonio Lopez
9.Pierre Wome
10.Jeremy Mathieu
11.Taye Taiwo
12.Joan Capdevilla
13.Luciano Zauri
14.Marcelo
15.Dede
16.Razvan Rat
17.Malik Fathi
18.Urby Emanuelson
19.Juan Pablo Sorin
20.Mariano Pernia
21.Salcido
22.Maldini
23.Herita N'Kongolo Ilunga
24.Heinze
25.W.Bridge
26.Del Horno
27.Atouba
28.Athirson
29.F.Aurelio
30.Roberto Carlos
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös