Jalkapallokeskustelun Dream Team: Keskus puolustaja(t)

  • 3 791
  • 48

Kuka keskelle puolustamaan?


  • Äänestäjiä
    283
  • Poll closed .

Sides

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Man U
Topparipari on Cannavaro & Terry, mutta koska Terry on tällä hetkellä keulassa ja tullee saamaan eniten ääniä mun ääni menee Cannavarolle. Vähän perseestä äänestää tällä tyyliillä, mutta niin kuin Mr. Äänestys tuolla toisessa ketjussa kertoili, vaihtoehtoja ei valitettavasti ole.

Vidic tulee kyllä ihan noiden kahden kannoilla, korkeintaan vartin kärjestä ja ensi kaudella on jo top kakkosessa. Kotia on jo vedetty puolustuslinjassa tarpeeksi...
 

massimo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Devils, FC United of Manchester
Valintani Vidic. Muista liigoista saattaa löytyä parempikin mutta keskuspuolustajien seuraaminen muista liigoista on jäänyt vähiin. Vidic ylivoimaisesti paras Valioliigan keskuspuolustaja tällä hetkellä.
 

super

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hyvissä kyttäysasemissa
Sides kirjoitti:
Topparipari on Cannavaro & Terry

Sama. Ja ääni meni paremmalle eli Cannavarolle.
 
Kyllähän Cannavaro on maailman ykkönen tuolla paikalla. Viereen Terry, Rio, Vidic.. Onhan noita. Itse luotan pääasiassa "kovaluisiin" toppareihin, koska joku kaatuileva kikkarapää ei liiemmin luottoa herätä.
Vinnie Jones. Siinä huikea pelimies.
 
Suosikkijoukkue
Jokerit, Caps, Barca
Ääni meni Terrylle. Mitäs suotta perustelemaan, mielestäni tällä hetkellä paras toppari.
 

mendieta

Jäsen
Suosikkijoukkue
Carlo Grünnin ja Juhani Tammisen FB-päivitykset
Äänestin Alessandro Nestaa. Maailman paras topparikaksikko on ehdottomasti Nesta-Cannavaro. Näistä Cannavarolla on aina enemmän kiire. Cannavaro on ehkä näyttävämpi kuin Nesta, mutta ei parempi.

Toisaalta Italia voitti MM:n myös sen ansiosta, että Nesta loukkaantui; Materazzi nousi isoon rooliin. Nestan ainoa heikkous no hyökkäyspeli, mutta tarvitseeko topparin olla hyökkäyspään ratkaisija? Mielestäni ei.
 

sixtus

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Barcelona
Tämä on selvä eli oman jengin mies Tarzan, joka on käytännössä yksin vastannut Blaugranan tämän kauden puolustuspelistä. Uskomattoman hieno mies ja oma kasvatti kaiken hyvän päälle.
 

Koskenkorva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
mendieta kirjoitti:
Äänestin Alessandro Nestaa. Maailman paras topparikaksikko on ehdottomasti Nesta-Cannavaro. Näistä Cannavarolla on aina enemmän kiire. Cannavaro on ehkä näyttävämpi kuin Nesta, mutta ei parempi.

Toisaalta Italia voitti MM:n myös sen ansiosta, että Nesta loukkaantui; Materazzi nousi isoon rooliin. Nestan ainoa heikkous no hyökkäyspeli, mutta tarvitseeko topparin olla hyökkäyspään ratkaisija? Mielestäni ei.


Sinähän sen sanoit. Kiitos kun säästit vaivan.
 

sventur

Jäsen
Suosikkijoukkue
KJK & NasKi (R.I.P)
Puyol todellakin, ei taida minkään muun suurseuran puolustus olla niin räikeästi yhden miehen kontolla, kuin mitä se Barcelonassa on? Vielä kun Valdes antaa niitä 'yksi-ilmainen-maali-ottelussa' palloja, niin kyllähän Barca olisi aivan hätää kärsimässä ilman Puyolia.
 

Grohl

Jäsen
Ei ole muita kuin Marco Matrix Materazzi!

Jos jonkun puolustajan peli voi olla viihdyttävää katseltavaa, niin tämän Herran.
 

Grainger

Jäsen
Suosikkijoukkue
La Decimoquarta
Minä, kun luulin, että tämä on monivalintaäänestys.

Olisin valinnut maailman kovimman toppariparin, Rio Ferdinandin ja Nemanja Vidicin, mutta nyt valitsinkin vain Vidicin. Saa pelata Rion varjossa ja pelaa helvetin hyvin.

Cannavaro olisi hyvä haastaja, jos pitäisi tasonsa, eikä ailahtelisi koko ajan. Parhaimmillaan todellakin maailman paras puolustaja.
 

pancor

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, New Orleans Saints, Україна
Alessandro Nesta. Ajaa Cannavaron ohi juurikin varmuutensa vuoksi.
 

eagle

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Pittsburgh
Grainger kirjoitti:
Minä, kun luulin, että tämä on monivalintaäänestys.

Kuten jo tästä sanoin ainakin parissa eri ketjussa, niin äänestyksessä ei voinut valita kuin a)valitse yksi b)valitse useita. Kuitenkaan usean kohdalla ei voinut rajoittaa kahteen ja ainakaan itse en jaksa tarkistella kaikkia ääniä läpi, jos jotkut ovat äänestäneet useampaa kuin kahta ja sitten laskea oikeita äänimääriä.
 

Dynamo#79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Huuhkajat, KD
Terry. Pakko myöntää, ettei paljon parempaa tällä hetkellä ole. Ajattelin, että Cannavaro on ylivoimainen, joten näistä kahdesta siis valitsin Terryn.

Rioa olisin äänestänyt jos punaiset lasit olisivat tulleet mukaan. Taidoiltaan huippu, mutta asenne ei Terryn tai Cannavaron luokkaa.

Materazzia äänestäneille fingeriä ja Nestaa äänestäneille silmälasit.
 

Kaivanto

Jäsen
Materazzilla enemmän ottajia kuin Nestalla? Any publicity is good publicity.
 

Fordél

Jäsen
Äänet meni Chivulle ja Terrylle. Toinen näistä on jo maailman huipulla ja uskon että myös Chivu nousee aivan terävimpään kärkeen muutaman vuoden sisällä. Pelaa aina tilanteet loppuun asti ja paikkaa todella hyvällä peliluvullaan sekä sijoittumisellaan paljon siinä, missä koonsa puolesta häviää. Terryä nyt ei varmasti tarvi sen ihmeemmin perustella.
 

werty

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Ehdottomasti Fabio Cannavaro.
 

eagle

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Pittsburgh
Noniin, toppareina siis Canna-Terry. Ihan hyvä pari kyllä, täydentää toisiaan. Vaihdossa sitten Puyol. Ei paha vaihtopenkkikään siis.
 

eagle

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Pittsburgh
Top-54

1.Carles Puyol
2.Rio Ferdinand
3.Alessandro Nesta
4.Gabriel Milito
5.Christian Chivu
6,Ricardo Carvalho
7.Luis Perea
8.John Terry
9.Ayala
10.Fabio Cannavaro
11.Nemanja Vidic
12.Alex
13.Gallas
14.Fabricio Coloccini
15.Marco Materazzi
16.Cris
17.Raul Albiol
18.Juanito
19.Kolo Toure
20.Ivan Cordoba
21.Squillaci
22.Salcido
23.Mexes
24.Per Mertesacker
25.Bordon
26.Barzagli
27.Luisao
28.Pablo
29.C.Metzelder
30.Ledley King
31.Marchena
32.Ujfalusi
33.Van Buyten
34.Krstajic
35.Agger
36.Naldo
37.Bonera
38.Lucio
39.Jamie Carragher
40.Joris Mathijsen
41.Maldini
42.W.Samuel
43.Lugano
44.Jacques Faty
45.Radoi
46.Simic
47.Goran Gavrancic
48.C.Zapata
49.Joleon Lescott
50.Mariusz Lewandowski
51.G.Heinze
52.Jaap Stam
53.Kompany
54.Aubey

Tuollaista puskee, mitä pidemmälle mennään niin sitä enemmän kyllä heittelee nuo sijoitukset. Kärjessä Nesta olisi ykkönen jos olisi ollut kunnossa. Puyol saa propsit siitä että huonostikkin organisoidussa puolustuksessa pitää erittäin hyvin sitä kasassa ja yksi parhaita pelaajien prässääjistä maailmassa. Top-3 oli aika selvä(siis ketkä mukana, ei niinkään järjestys).
 

Cube

Jäsen
Vähän ihmettelen tuota, että Carvalho on kuudentena ja Kuvenkin listalla oli muistaakseni viiden kärjessä. En nyt mitenkään tuomitse tuota sijoitusta tai väitä itse tietäväni paremmin, mutta itse vaan pidän Carvaa aika yliarvostettuna hasardipakkina.
 

eagle

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Pittsburgh
Cube kirjoitti:
Vähän ihmettelen tuota, että Carvalho on kuudentena ja Kuvenkin listalla oli muistaakseni viiden kärjessä. En nyt mitenkään tuomitse tuota sijoitusta tai väitä itse tietäväni paremmin, mutta itse vaan pidän Carvaa aika yliarvostettuna hasardipakkina.

Ne ottelut missä itse olen nähnyt, niin Carvalho on ollut parempi kuin Terry. Yleensä hyvä liukutaklaaja. Ehken ole sitten vain nähnyt niin montaa hasardia kuin sinä.

Omaan joukkueeseeni kyllä ottaisin ennemmin esim. seiskana olevan Perean, mutta se sitten johtuu taas muista seikoista.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös